• Головна
  • Сервісні центри МВС перевірятимуть таємні клієнти
10:12, 21 лютого 2019 р.
Надійне джерело

Сервісні центри МВС перевірятимуть таємні клієнти

Сервісні центри МВС перевірятимуть таємні клієнти

З 15 лютого в усіх територіальних сервісних центрах нового зразка запроваджується проект "Таємний клієнт", створений для оцінювання громадянами якості надання послуг. Завдяки сервісу громадяни зможуть відкрито перевірити роботу державної структури, залишити свій суб’єктивний відгук та вплинути на хід розвитку реформи в напрямку покращення обслуговування громадян. 

Мета проекту: бути відкритими до громадян, подивитися на роботу сервісних центрів МВС очима клієнтів, щоб і надалі створювати комфортні умови та удосконалювати стандарти надання державного сервісу.

Пілотний проект вже був реалізований у м. Києві з жовтня 2018р., новаціяотримала позитивні відгуки від замовників сервісних послуг. Тож, проект впроваджується по всій Україні та буде діяти на постійній основі.

Тож, можливість долучитися до проекту  "Таємний клієнт" від сьогодні з’явилася і на Хмельниччині. Ми сподіваємось отримати чесні, об’єктивні та незаангажовані відгуки пересічних громадян – клієнтів сервісних центрів регіону, аби мати змогу покращити якість надання послуг.

Таємним клієнтом зможе стати будь-яка людина під час візиту до сервісного центру МВС. Для цього необхідно відвідати сервісний центр МВС та отримати реальну послугу, наприклад, з реєстрації транспортного засобу або отримання посвідчення водія, потім детально ознайомитися  з анкетою - відгуком та критеріями оцінки роботи сервісного центру МВС, он-лайн заповнити та надіслати анкету-відгук.

Під час свого візиту громадянин зможе оцінити роботу адміністратора, який надав послугу, екзаменатора (у випадку складання іспиту на право керування транспортним засобом), фахівця Експертної служби МВС, спеціаліста – консультанта тощо. Клієнт також зможе зазначити інформацію щодо зручності навігації, дотримання інклюзивних умов, організації роботи сервісного центру МВС, доступності інформації на сайті та консультаційної підтримки у соціальних мережах.

Проект передбачає залучення громадян, у тому числі, через соціальні мережі, які сьогодні стали потужним та сучасним каналом для комунікації з клієнтами.

Детальніше про проект:hsc.gov.ua/guest/анкета для заповнення:hsc.gov.ua/anketa/

Сервісні центри МВС в оновленому форматі розпочали свою активну взаємодію з громадянами. Нам вдалося осучаснити усі сервісні центри МВС в Хмельницькій області.

5 сервісних центрів Хмельниччини повністю оновлені та відповідають стандартам реформування: створено єдину візуальну зовнішню та внутрішню концепцію, впроваджені внутрішні правила роботи, в пріоритеті - мінімізація часу при отриманні послуг та переведення їх в он-лайн.

Сервісні центри здійснюють надання платних і безоплатних послуг, віднесених до компетенції Міністерства внутрішніх справ. Серед основних функцій та послуг сервісних центрів МВС – видача та обмін посвідчень водія, реєстрація та перереєстрація транспортних засобів, видача та зберігання номерних знаків, видача довідок про несудимість, а також оформлення дозволу на перевезення небезпечних вантажів тощо. У віддалені райони області, де немає стаціонарних сервісних центрів виїжджає мобільний сервісний центр.

Частину послуг можна отримати он-лайн. Зокрема он-лайн можна замовити довідку про несудимість, яка може знадобитися: при оформленні на роботу, для оформлення візи для виїзду за кордон, для участі у тендері, здійснення усиновлення, встановлення опіки, оформлення громадянства, оформлення або поновлення документів тощо. 

У два кліки на можна перевірити он-лайн чи було видано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Сервіс корисний не тільки громадянам, але і бізнесу. Можливість самостійно перевірити свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу може убезпечити ринок від шахрайства при отриманні транспортних послуг, при найманні працівників на роботу, каршерінгу та купівлі авто тощо.

Окрім цього, щойно на Фейсбук - сторінці Головного сервісного центру МВС запустили чат-бота з ім’ям “Автобот”. Його мета — швидко та у зручний час надавати всі необхідні консультації щодо отримання адміністративних послуг МВС.

 З грудня 2018 року в Україні запрацював електронний кабінет водія. В ньому можна дізнатися актуальну інформацію про власні авто та посвідчення водія, перевірити й оплатити адміністративні правопорушення, переглянути історію будь-якого автомобіля за VIN-кодом та записатися в електронну чергу до сервісних центрів МВС, що допоможе заздалегідь спланувати свій день та уникнути черг під час візиту. Онлайн сервіс доступний на сайті Головного та регіональних сервіснихцентрів МВС e-driver.hsc.gov.ua, а також на Урядовому порталі kmu.gov.ua у розділі «Електронні послуги».

Доступ до е-Кабінету здійснюватиметься за допомогою цифрового підпису, BankID або MobileID.

Проект реалізований у партнерстві Головного сервісного центру МВС і Державного агентства з питань електронного урядування та за підтримки проекту USAID/UK aid "Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах" TAPAS і Фонду Східна Європа.

Читайте також:"Коли я був там, мене охоплював жах, біль, і одночасно гордість", - спогади, роздуми, висновки учасників Революції гідності"

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#таємний агент #сервісний центр
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...