Магазин, який подобається усім…

Вивчаючи історію успіху торговельної мережі «АТБ», експерти сходяться на думці про те, що формат «м'який дискаунтер» виявився оптимальним рішенням для українських споживачів.

Чи не щомісяця в Західній Україні з’являються нові магазини «АТБ». Приміром, у червні в Луцьку на вулиці Конякина відкрив свої двері дискаунтер, що отримав у цій мережі внутрішній номер 1085. А в цілому станом на кінець першого півріччя компанія налічувала 880 діючих магазинів у 224 населених пунктах країни. Не дивно, що так багато наших співвітчизників стали постійними покупцями в «АТБ». Щодня тут отоварюються близько трьох мільйонів українців.

У чому ж секрет популярності цієї торговельної мережі, що так динамічно розвивається та є найбільшою в нашій країні? Галузеві експерти, відповідаючи на це запитання, передусім згадають про вибір вдалого формату. Адже «АТБ» – це унікальний національний дискаунтер, діяльність якого базується на передовому зарубіжному досвіді й орієнтується на європейський підхід до контролю якості продукції та обслуговування покупців. Що ж це означає?

Уточнимо, що дискаунтер не є українським винаходом. Такий формат тією чи іншою мірою давно використовують західні торговельні корпорації, пропонуючи своїм покупцям певний набір товарів за цінами, які наближені до акційних (з англійської «discount» переводиться як «знижка»). Але на початку минулого десятиліття банально скопіювати і перенести таку практику в Україну було неможливо через низку специфічних характеристик нашого ринку.

Вивчивши зарубіжну практику та настрої українських покупців, на початку свого становлення «АТБ» став впроваджувати видозмінений і адаптований до вітчизняних реалій формат «м'який дискаунтер». Враховуючи, що то були 2000-ні роки, це стало першим подібним досвідом в Україні. Нова система самообслуговування передбачала магазини з широким асортиментом товарів за оптовими цінами. У поєднанні зі зручним розташуванням і високою якістю продукції цей формат максимально відповідає вимогам споживачів, що і було доведено на прикладі даної торговельної мережі.

Галузеві експерти також наголошують, що успіх розвитку мережі магазинів «АТБ» стосується не лише формату, але й основ управління бізнесом, повністю стандартизованих для усіх торговельних точок по країні. Асортимент магазинів складає більше ніж 3500 найменувань, з яких близько 800 позицій – це товари власних торгових марок «АТБ». За рахунок мінімізації витрат на логістику і рекламу вартість такої продукції нижча за середньоринкову, проте її якість не поступається якості товарів відомих брендів. «Безумовно, грамотна цінова політика й упевненість у високій якості товарів є основними причинами вибору «АТБ» мільйонами українців у різних регіонах нашої країни: на заході і на півдні, у центрі та на сході. Але для того щоб забезпечити доступні ціни і гарантовано високу якість, потрібна наполеглива щоденна праця багатотисячного колективу», – каже Оксана Молодцевата, директор служби управління регіонами ТОВ «АТБ-маркет». За її словами, кількість співробітників торговельної мережі давно перевищила тридцять тисяч осіб. Тільки за минулий рік компанія створила 7 тис. нових робочих місць.

А це означає, що успішна робота «АТБ» у певному розумінні впливає і на економіку України. За даними Державної фіскальної служби, компанія входить до двадцятки найбільших платників податків країни – у 2016 році мережа перерахувала до бюджетів різних рівнів і спеціальних фондів близько 5,5 млрд грн. Це єдиний представник роздрібної торгівлі, що потрапив на таку високу позицію рейтингу. «Наш бізнес повністю відкритий і прозорий. Ми своєчасно та в повному обсязі виконуємо усі свої зобов'язання перед державою і щорічно нарощуємо показники відрахувань до бюджетів різних рівнів», – підкреслює Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет». Вона акцентує увагу на тому, що в кожному регіоні присутності мережі позитивний вплив на локальну економіку здійснюється не лише за рахунок сплати усіх податків і створення нових робочих місць, але й за рахунок підтримки місцевих виробників. «Ми дотримуємося політики максимального збереження регіональних культурних і кулінарних традицій, тому намагаємося в кожній області представити в магазинах товари місцевих виробників», – говорить Наталія Шаповалова.

Таким чином, можна упевнено стверджувати, що м'які дискаунтери «АТБ» – це магазини, які подобаються усім: покупцям, співробітникам, місцевим товаровиробникам і навіть державному бюджету. Це унікальна історія успіху як у межах окремої галузі, так і для української економіки загалом. А головне, що діяльність компанії приносить користь кожному своєму клієнтові, дозволяючи за доступними цінами купувати якісну продукцію.

Марина Іванова

АТБ супермаркет магазин мережа продовольчітовари
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
627 переглядів у вересні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Коментарі

Коментарі призначені для обговорення, вияснення цікавих питань

Суспільство
В смт. Стара Ушиця розпочалися роботи по капітальному ремонту мереж водопостачання на ділянках, які є найбільш аварійними, а саме по вул. Коцюбинського, 1 Травня, Головна. Система водопостачання є зношеність більш ніж на 70 %, результатом чого є постійні пориви, недостатній рівень забезпечення населення питною водою.  Одним з пріоритетних завдань Програми соціально-економічного розвитку Староушицької ОТГ на 2018 рік було визначено капітальний ремонт систе...
Кримінал
16 вересня близько 2-гої години ночі до Кам'янець-Подільського відділу поліції надійшло повідомлення від місцевого жителя, що з його банківської картки хтось намагається зняти кошти, однак картка знаходиться вдома, де він проживає з матір'ю і на даний час їх у дома не має. Виїхавши на місце події працівники сектору реагування патрульної поліції Кам'янець-Подільського відділу поліції виявили особу, яка знаходилася у квартирі потерпілого. Нею виявилася місце...
20.09-23.09
Кам’янець магічний відкрив свої двері містянам, гостям міста, туристам. Розваги, гастрономічні ярмарки, танцювальні та музичні конкурси – кожних вихідних інша програма. Фестивалі не вщухатимуть до самої осені. Та як провести ці вихідні? Команда сайту "3849.com.ua" розпочинає рубрику "Вихідні у Кам’янці-Подільському" для того, щоб ви знали куди піти, чим зайнятися та як розважити своїх гостей. Четвер (20.09) 09:00 м. Кам'янець-Подільський - ІV Культурний фо...
Екологія
17 вересня співробітники НПП "Подільські Товтри" спільно з працівниками регіонального офісу водних ресурсів у Хмельницькій області та учнями Подільського центру ПТО долучилися до природоохоронної акції "Я прибрав – Твоя черга!". Акцію присвячено Міжнародному дню чистих берегів річок, морів та океанів (International Clean Beach Day). Волонтерами було здійснено прибирання берегів р. Смотрич в межах м. Кам’янця-Подільського. Загалом було зібрано різноманітні...
Спорт
15-16 вересня в м. Кам'янець-Подільський відбувся третій відкритий регіональний турнір з тенісу серед юнаків та дівчат віком до 10 років пам'яті тренера-викладача ДЮСШ №2 Б.Г. Фельгіна. В турнірі взяли участь тенісисти з Чернівців, Вінниці, Львова, Рівного,  Тернополя, Луцька, Хмельницького та Кам'янця-Подільського. Природа порадувала своєю сонячною погодою та гарним настроєм. Тенісисти показали  високий рівень підготовки та гарну гру. Так, місця розподіли...
Суспільство
Завершився III Міжнародний фестиваль-конкурс молодих виконавців естрадної пісні "ВЕРНІСАЖ. ЕнергоФест" у Нетішині. Фестиваль музики і мистецтва поєднав унікальні голоси юних талантів і сучасну українську пісню, яскраві емоції і враження. Велика сцена, професійна музична апаратура, більше 100 учасників, зіркове журі, відомі українські вокалісти – саме так виглядав  фестиваль-конкурс естрадної пісні, метою якого було об’єднати творчу молодь та надати поштовх...
Спорт
13-14 вересня в ДЮСШ №2 проводилась відкрита першість з боксу серед 4-х вікових груп 2001 -2002 р.н., 2003-2004 р.н., 2005-2006 р.н., 2007-2008 р.н. У змаганнях взяли участь 50 учасників. Учасники позмагалися та випробували свої сили у дружніх поєдинках.  Переможцями стали: Вадим Повх, Дмитро Ткачук, Ілля Шимко, Артур Ковальський, Андрій Бурдельний, Сабіна Новосад, Юрій Катеренчук, Михайло Смоляк, Ангеліна Адамович, Єгор Горох, Андрій Челядін, Даніїл Кирил...
Суспільство
"ЛаVка" - це новий простір для активних кам’янчан, покликаний об’єднати молодь для реалізації спільних проектів та ідей. Уже цього четверга об 11:00 центр відкриє свої двері. Розташувався він на другому поверсі приміщення міського стадіону. Нагадаємо, що ініціаторами і авторами цієї ідеї стала ГО "Кам’яний острів", яка перемогла в другому конкурсі молодіжних проектів в рамках програми розвитку молодіжної політики в м. Кам’янець-Подільський до 2020 року "Мо...
Пригоди
19 вересня о 01:19 до Служби порятунку "101" надійшло повідомлення про пожежу, що виникла в недіючому приміщенні поліклініки районної лікарні у с. Оринин Кам’янець-Подільського району. За вказаною адресою негайно було направлено чергові відділення рятувальників 6 та 5 Державних пожежно-рятувальних частин. На момент прибуття підрозділів полум’ям було охоплено дві кімнати будівлі. Бійці ДСНС одразу подали стволи на гасіння. Пожежу площею 36 кв.м було локаліз...