18:34, 27 травня 2017 р.

Instagram

Instagram

Які недоліки приховує одна із найпопулярніших соціальних онлайн-платформ світу?

Яскраві зображення та відео їжі, квітів, тварин, різноманітних закладів, брендів та наші особисті світлини щодня переглядаються тисячами, а то і мільйонами фоловерів у всьому світі.

Соціальними мережами користуються близько 90% молодих людей - більше, ніж будь-яка інша вікова група. Тож молодь особливо вразлива до їхнього впливу.

Соціальна мережа Instagram найбільш згубно впливає на здоров'я молодих людей порівняно з іншими соціальними мережами.

Про це йдеться у результатах опитування благодійної організації The Royal Society for Public Health (RSPH, "Королівське товариство громадського здоров'я Великобританії").

У період з 13 лютого по 8 травня 20017 року фахівці опитали 1479 людей віком від 14 до 24 років.

Їх попросили оцінити, які із п'яти найпопулярніших онлайн-платформ мали на них найбільш негативний вплив. Кожну з них треба було оцінити за такими параметрами як тривожність, депресія, самотність, цькування і образ тіла.

На верхівці рейтингу як найбільш сприятливий ресурс опинився YouTube. За ним ідуть Twitter і Facebook.

Instagram отримали найнижчі бали, передає BBC.

Як вирішення проблеми фахівці закликають компанію докласти максимум зусиль, щоб зробити мережу безпечним місцем.А також експерти пропонують вжити деяких заходів.

Наприклад, надсилати повідомленням користувачам, коли вони надто довго сидять у мережі (це підтримали 70% опитаних).

Або розробити позначку для зображень, які зазнали цифрової обробки, щоб модні бренди, рекламники і знаменитості могли за бажанням додавати їх на свої фото.

Серед інших пропозицій - визначати вразливих користувачів.

Оксана Броншвагер

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Instagram #соціальнімережі #опитування #організація #TheRoyalSocietyforPublicHealth
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...