Відповідальні працедавці, що займаються навчанням своїх співробітників, формують високу культуру торгівлі.
У нашій пам’яті ще залишилися спогади про мізерний асортимент радянських магазинів, низький рівень обслуговування у них та часом обурливу поведінку продавців. Проте, на щастя, за 25 років незалежності ситуація у цій галузі істотно змінилася на краще.
Чимала заслуга в цьому належить компаніям, які із власної ініціативи, ще декілька десятиліть тому розпочали виховання нового покоління фахівців у сфері торгівлі, які б знали та дотримувалися високих стандартів обслуговування.
Локомотивом цих перетворень стала корпорація «АТБ» – успішна компанія, що має більш ніж 20-річний досвід роботи в галузі торгівлі. Сьогодні це об'єднання великих українських підприємств, що здійснюють свою діяльність у таких сферах бізнесу, як управління активами, виробництво і продаж продуктів харчування, надання послуг у сфері спорту і відпочинку (причому кожне з цих підприємств є лідером у своєму сегменті). Але найвідомішим брендом холдингу, безумовно, є мережа продовольчих маркетів «АТБ», які минулого року відкрилися й у Хмельницькій області. Сьогодні на підприємствах корпорації «АТБ» по всій країні працюють більше ніж 40 тис. осіб. 100% співробітників, що обіймають адміністративні посади в торговельній мережі «АТБ-маркет», отримали професійну освіту в учбових центрах компанії. Ці заклади з самого початку були створені як «кузня» кваліфікованих кадрів для української галузі торгівлі.
Що ж з себе представляють власні учбові центри «АТБ»?
Передусім, це гордість компанії, що забезпечує не лише професійне навчання, але й розвиток управлінських якостей керівників і співробітників внутрішнього кадрового резерву.
«Усі працівники, задіяні в роботі магазинів мережі, пройшли навчання в наших центрах. Це не лише стартові знання для тих молодих хлопців та дівчат, які не мають досвіду роботи в нашій галузі, але й кваліфікаційні курси для співробітників, що бажають рухатися кар'єрними сходами в нашій компанії. Щорічно в учбових центрах проходять навчання і підвищують свою кваліфікацію більше ніж 4000 осіб», – розповідає Олена Федаш, директор департаменту управління персоналом корпорації «АТБ».
Існує декілька форм навчання. У першу чергу, йдеться про традиційні методи: лекції, семінари, стажування. Але у наш час не обходиться і без нововведень. Викладачі учбових центрів «АТБ» все частіше застосовують сучасні формати отримання знань.