• Головна
  • Як правильно презентувати овочі та фрукти, щоб їх охоче купували?
Новини компаній
15:00, 3 жовтня 2022 р.

Як правильно презентувати овочі та фрукти, щоб їх охоче купували?

Новини компаній

Приділивши достатньо часу оформленню торгового залу, власник магазину зможе в декілька разів збільшити прибуток, але варто враховувати, що кожна зона має свої особливості візуальної презентації. Плодоовочеву продукцію роблять привабливою правильно підібрані стелажі, дерев'яні лотки, оригінальні декоративні композиції та плетені кошики. Якщо маєте намір продавати екзотичні види продукції, що потребують підтримання певних температурних умов зберігання, додатково потрібне холодильне обладнання для магазинів. Важливу роль відіграє викладка, а також дотримання балансу між естетикою та збереженням якості товару, адже овочі та фрукти досить швидко псуються (в тому числі через необережне поводження покупців та працівників).

Як правильно презентувати овочі та фрукти, щоб їх охоче купували?, фото-1

Бажано спочатку продумати концепцію та підбирати стелажі для певних овочів та фруктів з урахуванням запланованого візуального ефекту. Тоді вдасться зробити продукцію привабливою для клієнтів, стимулювати покупку певних позицій та домогтися збільшення розміру середнього чека. До речі, саме відділ плодоовочевих товарів мерчендайзери вважають візитівкою магазину, тому облаштовувати його слід особливо ретельно.

Принципи оформлення торгової зали

Створення гарної картинки та мотивування клієнтів базується на:

  • Різноманітності та великій кількості презентованих овочів та фруктів. Візуальна наповненість усіх стелажів та холодильників краще сприймається покупцями та викликає бажання придбати той чи інший товар.
  • Забезпеченні високої якості продукції.
  • Використанні торгового обладнання та меблів нового покоління.
  • Правильній організації внутрішньої навігації.
  • Застосуванні рекламних елементів.
  • Розташуванні товарів масового використання в глибині залу, а супутніх продуктів на шляху до них – так вдається збільшити кількість спонтанних покупок.

Головне, що треба знати про викладку плодоовочевої продукції

Розраховувати на стабільно великий приплив клієнтів та гарний прибуток можна, якщо в процесі викладання фруктів та овочів:

  • розташовувати товари, що приносять максимальний прибуток, на висоті 150-170 см від підлоги, тобто на рівні очей;
  • не поєднувати на одному прилавку різні типи продукції – не можна, щоб поряд знаходилися морква та ананаси, буряк та банани тощо. Якщо простір дозволяє, варто розмістити окремо цитрусові, коренеплоди, зелень, ягоди;
  • виділити спеціальне місце під продукти, що швидко псуються, не забувши при цьому подбати про їхнє охолодження – це забезпечить фруктам та овочам товарний вигляд та стане проявом турботи про клієнтів;
  • регулярно проводити очищення торговельного обладнання та вчасно прибирати зіпсований товар;
  • зробити так, щоб відвідувач магазину міг одразу побачити те, що його зацікавить і змусить зайти до відділу та розглянути асортимент уважніше. 
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...