• Головна
  • На Хмельниччині збільшується кількість власників ID-карток
11:01, 30 липня 2020 р.
Надійне джерело

На Хмельниччині збільшується кількість власників ID-карток

Фото: Міграційна служба Хмельницької області

Фото: Міграційна служба Хмельницької області

Жителі Хмельниччини продовжують активно оформлювати українські паспорти у формі ID-картки та користуватися перевагами електронного документа у повсякденному житті.

Так, до прикладу, лише за 6 місяців поточного року більше 17 тисяч осіб стали власниками паспортного документа нового зразка, тоді як від початку 2016 року такою адміністративною послугою скористались 153 тисячі громадян. Повідомляє пресслужба Міграційної служби Хмельницької області.

ID-картка - є повноцінним та самодостатнім документом, який посвідчує особу і підтверджує громадянство України без подання будь-яких додаткових документів.

Сучасний паспортний документ, на відміну від попередніх паперових "книжечок", видається на основі електронної бази даних – Єдиного державного демографічного реєстру, отже кожній особі лише один раз доведеться пройти процедуру ідентифікації, надалі інформація про неї буде міститися в реєстрі.

Громадяни України, які є власниками ID-карток, мають можливість отримати послугу з внесення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на безконтактний електронний носій (чіп) ID-картки. Запровадження послуги з внесення КЕП на ID-картку надало громадянам можливість користуватися різноманітними електронними сервісами державних органів, отримувати адміністративні і банківські послуги, відкривати та вести бізнес тощо, не виходячи з дому.

Головним мотивом запровадження нових паспортів є їх захищеність від підроблення, оскільки ID-картка містить безконтактний електронний носій (чіп), який неможливо змінити або скопіювати.

Останньою новелою у законодавстві стало те, що ідентифікаційний код (чи ІПН) на ID-картці та свідоцтві про народження матиме таку ж юридичну силу, як і довідка про присвоєння РНОКПП, що в подальшому дасть можливість ліквідувати використання довідки з номером платника податків.

Додатково інформуємо, що вартість адміністративної послуги по оформленні паспорта нового зразка становить:

  • 345 грн (протягом 20 робочих днів);
  • 471 грн (протягом 10 робочих днів).

Звертаємо увагу, що ПІД ЧАС КАРАНТИНУ послуга доступна за місцем звернення, а після його ЗАВЕРШЕННЯ тільки за зареєстрованим місцем проживання.

Читайте також: "Молодим батькам роздадуть по 5 тисяч гривень".

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Голос міста
Купую одну каву в день.
22,9%
Упродовж дня купую 2-3 чашки кавових напоїв.
19,3%
Я не купую каву, а п'ю її дома, на роботі.
45,8%
Упродовж дня близько 5 чашок кавових напоїв споживаю.
2,4%
Більше 5.
0,0%
Я надаю перевагу чайові, готую самотужки.
9,6%
#ID-картки #міграційна служба #паспорт
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...