Які вони, книгарні Кам`янця? Спроба нарису

Книжки знову популярні, про це нам намагаються сказати пістряві стрічки Фейсбуку й Інстаграму, а от якою є справа із читанням у сірій буденній реальності, вирішили дізнатися журналісти сайту "3849.com.ua", а тому поспішили на дослідження популярних книгарень Кам`янця. Про те, які вони, місця вічного слова, читайте далі у матеріалі.

Популярною книгарнею у Кам`янці є «Книжковий клуб», який орієнтується на новинки сучасного ринку, світові тенденції. Продавчиня розповідає, що зараз видавці збільшили кількість україномовної літератури. Зокрема, перекладено науково-популярні твори, фантастику та класику. До книгарні, за її словами, часто навідуються молоді люди, проте, за час нашого перебування у магазині, за книгами завітало лише двоє пенсіонерів. Вибір літературних вподобань цих клієнтів досить промовистий: для старенького чоловіка потрібна була книжка про виживання у складних умовах, а жіночка захотіла чогось із української класики. Проте після довгих вагань, клієнти так нічого і не купили.

«Особливий попит є також на сучасну українську літературу, - додає продавчиня. – Ми стараємося популярні книги розміщувати окремо, щоб легше було обирати. Досить багато у нас акцій та знижок для членів клубу».

Загалом помітна значна кількість збільшення книжкових найменувань, обкладинки вражають яскравістю. Наприклад, нове видання Гаррі Поттера, окрім великого формату, пістрявої лицьової сторони, містить досить велику кількість кольорових ілюстрацій. Схожі тенденції спостерігаються у оформлені усіх дитячих книг.

Книгарня «Книголюб» значно менша за розмірами та й кількість книжок тут невелика. Після довгих намагань вивідати бодай щось про справи книгарні, букініст врешті розповідає, що часто до книгарні приходить молодь, більше того, його покупці досить розумні та мають книжковий смак. Та от зараз виникла проблема – студенти на канікулах, от тому до «Книголюба» клієнти навідуються не дуже часто. Стоїть цей магазин непримітно обабіч таких же сірих і занедбаних будівель. Продавець, як уособлення цього магазину, пронизаний наскрізь якоюсь тугою й оціпенінням. Запитуємо: «Що ж читають?» «Требують чогось філософського, а такого у нас не дуже багато», - відповідає. На полицях: дещо класики, дещо фантастики, але філософського і справді немає. «Усі пороз’їжджалися. Хай-но приїдуть студенти з канікул», - повторює продавець услід.

Ще однією книгарнею, яку ми відвідали, стала «Знахідка». На вході до неї стоять старі видання, які перепродуються магазином. Ці старі книжки досить приємно розглядати, таке відчуття ніби ти у гостях у хорошого знайомого і вивчаєш його бібліотеку. Через декілька секунд, опісля нашого прибуття до магазину, увійшов "покупець" і попрямував до продавця. Розмінявши п’ятдесят гривень, він так же швидко вийшов із книгарні, як і зайшов.

«Добре йдуть книги про те як розбагатіти, стати щасливим, очистити енергетичне поле, а також романи про любов і жахи Кінга, - розповідає продавець. – Таких книжок замовляємо побільше, тому й різноманітності небагато. Раніше ходили здебільшого пенсіонери, а зараз молодь, підозрюю, що у перших дещо труднощі з грошима».

До книгарні заходять дві молоді дівчини, питають італійський розмовник, чоловік відповідає, що наразі такого немає. Коли дівчата ідуть, раптом сміється і говорить: «О, розмовники дуже добре йдуть!».

Отож, незважаючи на те, що серед маси белетристики хороші книги іноді губляться, але вибір якісної літератури дійсно справді є і досить непоганий. Проте не вистачає головного – покупців, які б активно та регулярно відвідували букіністичні магазини, створюючи реальний попит на високоякісні книги.

12 дуже добре
Автор
12
(1 оцінка)
Актуальність
12
(1 оцінка)
Викладення
12
(1 оцінка)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Викладення
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку