• Головна
  • Як працюватиме електронний кабінет платника податків
13:45, 20 січня 2017 р.

Як працюватиме електронний кабінет платника податків

Електронний кабінет реалізований у вигляді захищеного Інтернет-порталу для платників податків, робота в якому здійснюється у режимі реального часу та не вимагає використання жодного додаткового програмного забезпечення.

Електронний кабінет працюватиме цілодобово, крім часу, необхідного для проведення технічного обслуговування, та буде забезпечувати такі можливості:

  •  перегляд в режимі реального часу інформації про платника податків, що використовується контролюючими органами;
  • перегляд даних оперативного обліку податків та зборів (дані карток платників податків);
  • перегляд даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість;
  • перегляд даних системи електронного адміністрування реалізації пального;
  • одержання інформації у вигляді документа, який формується автоматизовано шляхом вивантаження інформації з електронного кабінету із накладенням електронного підпису посадової особи та печатки контролюючого органу;
  • проведення звірення розрахунків з бюджетом, з одержанням документа про стан розрахунків із накладенням електронного підпису посадової особи та печатки контролюючого органу;
  • надання заяви про повернення помилково або надлишково сплачених сум податків;
  • автоматизоване визначення обов’язкових для подання платником податків форм податкової звітності;
  • автоматизоване визначення рахунків для сплати податків конкретним платником податків;
  • заповнення, перевірки та подання податкових декларацій до контролюючого органу;
  •  реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;
  •  реєстрація акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних;
  •  перегляд інформації про податкові накладні та розрахунки коригування, реєстрація яких в ЄРПН зупинена;
  • отримання інформації з ЄРПН про стан спецрахунку та суми, які враховуються у формулі для визначення ліміту реєстрації податкових накладних;
  • отримання інформації з ЄРПН про зареєстровані постачальниками податкові накладні та розрахунки коригування;
  • отримання повідомлень про проведення податкових перевірок, отримання актів та довідок за наслідками перевірок;
  • адміністративне оскарження рішень контролюючих органів (подання заперечень на акт перевірки, подання скарги, тощо);
  • перевірка статусу контрагента за базами даних Мінфіну, наприклад, про статус реєстрації платником ПДВ, про наявність порушень податкового законодавства, наявність податкового боргу;
  • внесення змін до реєстраційних даних платника податку, наприклад, у разі зміни посадових осіб;
  •  надання заяви про перехід на спрощену систему оподаткування;
  •  взяття на облік на митниці;
  • подання заяв та інших документів для отримання сертифікатів походження EUR.1
  •  реєстрація РРО;
  • подання звітності про використання РРО;
  •  отримання довідок та інших документів, які видаються податковими органами.

Для організації електронного документообігу ст. 45 Кодексу доповнено п. 45.3 згідно якої платник податків, зобов’язаний під час обрання способу взаємодії в електронному вигляді, повідомити контролюючому органу свою електронну адресу (адреси) шляхом внесення цієї інформації до своїх облікових даних через електронний кабінет.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#електроннийкабінет #платникподатків #дфс
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...