3849.com.ua

Кам'янець є одним із лідерів по наповненню місцевої казни за рахунок туристів

З початку 2016 року на Хмельниччині сплачено 448,3 тисячі гривень туристичного збору та збору за паркування транспортних засобів у сумі 174,7 тисячі гривень.

Примітно, що у порівнянні з відповідним періодом минулого року приріст надходжень від туризму зріс у 1,5 рази.

Активними платниками туристичного збору в області є майже сотня суб‘єктів господарювання. А лідерами по наповненню місцевої казни за рахунок туристів стали міста Кам‘янець-Подільський та Хмельницький. Останнім часом спостерігається приріст мандрівників у Летичівському та Славутському районах.

Нагадаємо, що ставка туристичного збору складає 1% вартості проживання (за вирахуванням податку на додану вартість), до вартості не включаються харчування та інші послуги. Варто зазначити, що обидва платежі наповнюють безпосередньо бюджети територіальних громад.

Водночас самі ж органи місцевого самоврядування приймають рішення про перелік місць справляння зборів та їх ставки. Передусім це стосується справляння туристичного збору.
Адже за умови розвитку належної інфраструктури на Хмельниччині місцеві бюджети можуть отримувати від туризму значно більші додаткові надходження.

Зокрема, прогресивні тенденції розвитку туризму мають місце у Кам‘янці-Подільському, де застосовують сучасні інформаційно-сервісні технології для пропаганди природних та архітектурних визначних місць нашого краю.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Викладення
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати