Гарячі лінії державних установ. Чи активні вони?

На сьогоднішній день актуальною є тема вступу до вищих навчальних закладів. Всі ми знаємо, що в нашому суспільстві вже давно процес вступу до ВНЗ комп`ютиризований. Всі користуються онлайн кабінетами, переглядають електроні списки, а якщо виникають питання відразу телефонують на гарячу лінію. Якщо на гарячу лінію конкретного університету Ви зателефонуєте і з Вами поспілкують, то що стосується Всеукраїнської гарячої лінії тут ситуація дещо інша.

Кам`янчанка, яка цьогоріч вступала в один із університетів Кам`янця-Подільсько зіткнулася з питаннями, на які відповідь їй могли надати в Міністерстві освіти і науки України.

Коли студентка зателефонувала на гарячу лінію Міністерства їй відмовили в надані інформації, по загальному питанню освіти, апелюючи тим, що потрібно телефонувати в Департамент освіти. Коли студентка телефонувала вже на 5 номер гарячої лінії і двінок збивали, виникло питання, а чи в сфері освіти і науки справді переймаються питаннями простих пересічних людей-студентів!? 

А як було у Вас? Чи телефонували Ви колись на гарячу лінію державних установ?