"Укрзалізниця" продаватиме квитки через Viber та Telegram

Фото: Інтернет-джерела, Книш Маргарита
Фото: Інтернет-джерела

"Укрзалізниця" запустила чат-бот у Viber та Telegram з функцією продажу квитків. "Укрзалізниця" продовжує розвивати свої сервіси та ставати більш клієнтоорієнтованою для пасажирів і бізнесу.

Ще влітку 2020-го компанія розпочала здійснювати продаж квитків за 90 днів до дати поїздки, а також запустила програму лояльності для подорожуючих на Інтерсіті+, інформує Телеграм-канал "Адвокат права".

З 12 січня ж УЗ вперше стартує з власним чат-ботом, який не лише надає довідкову інформацію та зворотний зв’язок, а й наділений функціями продажу чи повернення квитків, замовлення харчування та інших додаткових опцій.

Чат-бот УЗ розмовляє трьома мовами: українською, англійською та російською.

Оплата за квитки, придбані через чат-бот, здійснюється безпосередньо без редіректу - для цього можливо прив’язати платіжну картку в електронному гаманці. Також пасажири можуть використовувати для оплати сервіси Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.

Наразі в чат-боті доступні для замовлення квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад. Протестувати роботу сервісу можна за посиланнями:

Читайте також: "На Кам'янеччині підпалили авто депутата".

укрзалізниця чат-бот продаж квитків бізнес
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
56 переглядів в січні
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі

Відповідальний за розділ
Книш Маргарита
Журналісти сайту 3849.com.ua до ваших послуг.

Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Кам'янця-Подільського більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!
Телефон: +380977061073