• Головна
  • "Укрзалізниця" продаватиме квитки через Viber та Telegram
09:56, 13 січня
Надійне джерело

"Укрзалізниця" продаватиме квитки через Viber та Telegram

Фото: Інтернет-джерела

Фото: Інтернет-джерела

"Укрзалізниця" запустила чат-бот у Viber та Telegram з функцією продажу квитків. "Укрзалізниця" продовжує розвивати свої сервіси та ставати більш клієнтоорієнтованою для пасажирів і бізнесу.

Ще влітку 2020-го компанія розпочала здійснювати продаж квитків за 90 днів до дати поїздки, а також запустила програму лояльності для подорожуючих на Інтерсіті+, інформує Телеграм-канал "Адвокат права".

З 12 січня ж УЗ вперше стартує з власним чат-ботом, який не лише надає довідкову інформацію та зворотний зв’язок, а й наділений функціями продажу чи повернення квитків, замовлення харчування та інших додаткових опцій.

Чат-бот УЗ розмовляє трьома мовами: українською, англійською та російською.

Оплата за квитки, придбані через чат-бот, здійснюється безпосередньо без редіректу - для цього можливо прив’язати платіжну картку в електронному гаманці. Також пасажири можуть використовувати для оплати сервіси Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.

Наразі в чат-боті доступні для замовлення квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад. Протестувати роботу сервісу можна за посиланнями:

Читайте також: "На Кам'янеччині підпалили авто депутата".

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#укрзалізниця #чат-бот #продаж квитків #бізнес
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Коментарі

Оголошення
live comments feed...