Оператор зовнішньої реклами Outdoor.ua - створюємо нові враження!

Привертає, дарує емоції, перенаправляє до джерела - все це про сучасну зовнішню рекламу та її технології. Хочете знати, як може «спрацювати» ваша реклама на просторах України та хто здатний професійно втілити ваші ідеї в життя? Виділіть декілька хвилин на цю статтю, щоб знати тенденції, працювати з лідерами і бути в тренді цілий рік.

Артем Бургасов,

директор компанії Outdoor.ua: "Важливо знати тенденції ринку".

За даними вітчизняних і зарубіжних дослідників, в останні роки обсяг зовнішньої реклами виріс на 4,5%, тоді як витрати на рекламу по телебаченню, радіо та в друкованих медіа йде на спад. Більш того, статисти компанії IPG Mediabrands впевнені, що в найближчі роки близько 70 країн світу буде витрачати на «наружку» на 6,5% більше.

Протягом найближчих чотири роки (2020-2023 рр.) Дохід ринку зовнішньої реклами буде збільшуватися в середньому на 2,8% на рік. В цей час загальні витрати брендів на традиційні нецифрові медіа будуть знижуватися на 1,7% в рік.

Як вказують експерти, однією з причин зростання зовнішньої реклами є її здатність забезпечити розміщення бренду в «безпечному» оточенні, в той час як цифрові медіа можуть публікувати оголошення рекламодавців в неналежному контенті. Подальшому розвитку сегмента буде сприяти й збільшення кількості цифрових щитів. З 2019 по 2023 р. витрати брендів на цифрову зовнішню рекламу будуть рости в середньому на 12% в рік.

Таким чином, зовнішня реклама - це найзатребуваніша і найефективніша реклама. Сьогодні це останній рекламний формат, який споживачі не можуть пропустити або заблокувати. І він досі може дотягнутися до молодих активних городян.

Ефективну добірку адресної програми й планування можете здійснити прямо зараз перейшовши за цим посиланням outdoor.adv.vg або зателефонувавши +38 (050) 322-32-04.

Павлов Владислав,

засновник і власник компанії: "Працювати з кращими це важливо!"

  • Компанія Outdoor.ua - це національний оператор зовнішньої реклами України.
  • Компанія Outdoor.ua - це 500 рекламних площин по Запорізькій області.
  • Компанія Outdoor.ua - це 20 років розвитку, 25 співробітників, довгострокове співробітництво з підрядниками і партнерами в різних містах.

Я назву просто 5 причин, чому клієнт обирає оператора зовнішньої реклами Outdoor.ua:

1. Структура компанії забезпечує професійне вирішення завдань, як рекламних агентств, так і прямих клієнтів.

2. Тут працюють експерти з багаторічним успішним досвідом в сфері зовнішньої реклами.

3. Рекламна кампанія планується з розрахунком ефективності та охоплення аудиторії.

4. Пропонуються стандартні і нестандартні вуличні рекламоносії, на транспорті і всередині будівель.

5. Тут цінують Ваш час і завжди знаходяться на зв'язку онлайн. Для зручності клієнтів, процеси покупки носіїв зовнішньої реклами та звіти автоматизовані.

Сьогодні компанія Outdoor.ua впевнено входить на рекламний ринок Запорізької області.

Сергій Недоступ,

ТОП менеджер відділу оренди рекламних комунікацій компанії.

"Парк рекламних конструкцій компанії представлений сьогодні так":

Сітілайти - рекламні конструкції із внутрішнім підсвічуванням. Двосторонній або односторонній бокс габаритними розмірами (1,2 х 1,8 м) може кріпитися як до стіни, так і до будь-якої витримує його вага конструкції, що дозволяє розміщувати його на будь-якій потрібній вам території.

Даний вид зовнішньої реклами є одним з найпростіших в установці і не вимагає значних витрат на виробництво. До того ж це відмінний спосіб розміщення реклами з цілодобовим графіком роботи.

Зупинкові комплекси - це конструкції, призначені для очікування громадського транспорту. На відміну від звичайних, зупинкові комплекси компанії Outdoor.ua відрізняються сучасним дизайном і відмінною якістю. До того ж вони мають високу економічною ефективністю у зв'язку зі зручним місцем розташування в зонах великої концентрації потенційних клієнтів. Тут передбачені рекламні поля для розміщення комерційної інформації. Компанія забезпечує регулярне технічне обслуговування конструкцій.

Бігборди - інформаційні рекламні щити, які розміщуються уздовж доріг і магістралей масового користування. Їх основне завдання - привертати увагу водіїв і пасажирів проїжджаючого автомобіля. В даному випадку жителів приваблює яскравість і креативність реклами. Рекламодавці відзначають наступні плюси:

- універсальний формат для проведення будь-яких типів рекламних кампаній;

- розташування рекламної інформації в місці знаходження цільової аудиторії;

- можливість проведення міських рекламних кампаній;

- ефективний вплив на транспортні й пішохідні потоки;

- можливість використання щита в якості покажчика.

Євген Козлюк,

Спеціаліст відділу оренди компанії Outdoor.ua.

Холдери - банери на опорах вуличного освітлення. Це легка і відносно недорога рекламна конструкція, що закріплюється на опорах ліній електропередач. За рахунок частого повторення реклама за допомогою холдерів має накопичувальний ефект. А реклама, що часто зустрічається гарантовано буде помічена навіть в умовах завантаженості дороги іншою «наружкою».

Холдери можна використовувати як в якості навігації до точок продажів, так і для іміджевої реклами. Можливо також застосування сітловідбивальної плівки, що в свою чергу забезпечить читаність реклами в темний час доби.

Автоборди - двосторонні рекламні щити, закріплені на спеціальному автопричепі. Автоборд рухається за легковим автомобілем за тими маршрутами, які визначаєте Ви. Реклама розміщується на обох площинах, абсолютно ідентичних між собою.

Переваги такого виду реклами:

- вибір місця і часу експонування реклами регламентується замовником через узгодження маршрутів (за затвердженою схемою стоянок);

- оренда автоборда, починаючи від одного дня в різних районах міста. Час теж може бути змінено за Вашим бажанням;

- можливість розміщувати рекламне зображення на банері або папері;

- привернення уваги постійним рухом і попаданням в поле зору аудиторії;

- партнерська програма для торгових центрів і мереж;

- фотозвіт може бути надано про кожну годину роботи автоборда.

Більш того, розмір автоборда можна порівняти з бігбордом, а розміщується він на рівні очей пішоходів і водіїв.

Піллари - рекламні конструкції з трьома площинами, які дозволяють охопити всю пішу цільову аудиторію.

Це зручний формат для:

- проведення рекламних кампаній та анонсів;

- розташування рекламної інформації в місці знаходження цільової аудиторії;

- використання в якості покажчика.

Навігатори - покажчики, які можна використовувати як в якості навігації до точок продажів, так і для іміджевої реклами. Встановлюються на вулицях міста, щоб направити людей в потрібному вам руслі. Мережа навігаторів розміщена по всьому місту для того, щоб ви не залишилися непоміченими. При цьому ви понесете мінімальні витрати на дешеве розміщення і друк рекламного матеріалу. Безумовний плюс навігаторів в простому сервісі, частоті, необмеженому терміні розміщення реклами та, як результат, в обхваті цільової аудиторії.

Домери - проєкт, який об'єднує інформаційні конструкції на під'їздах житлових будинків в єдину інформаційну площадку.

Переваги даних площин:

- централізоване розміщення;

- захисне скло;

- власний відділ внутрішнього контролю;

- швидке розміщення рекламного матеріалу з 100% фотозвітом.

Завдяки рекламі на домерах, ви отримуєте щоденний контакт зі своєю цільовою аудиторією. Регулярно бачачи ваше оголошення, мешканці постійно згадують про вас і сприймають вашу інформацію особисто, як персональну пропозицію.

Ольга Нещеткіна,

фахівець відділу оренди компанії Outdoor.ua, баінгова група.

Компанія Outdoor.ua запрошує в свою мережу нових клієнтів і партнерів. Обіцяємо ефективну співпрацю, комфортну ціну, висококласне обслуговування і приємні бонуси.

outdoor.adv.vg

+38 (050) 322-32-04 

Outdoor.ua зовнішня реклама
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
11 переглядів у жовтні
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі

Культура
9 жовтня команда "Наш формат" із Кам’янця-Подільського боролися у Лізі Сміху 2020 - восьмої гри 6-го сезону. Нагадаємо, тренером команди гумористів із Кам'янця є Наталія Могилевська. "Перший героїчний трикутник: "Наш формат", Наталія Могилевська та Єйфелева вежа". Перший виступ форматівці розпочали із каверу пісні "MONATIK & Вера Брежнева — ВЕЧЕРиНОЧКА" на свій манер: "Самогоночка", а саме похід в Париж МіськБуд та вирішення питань панібратським методом. ...
Культура
З перших хвилин у 7 випуску "МастерШеф" 10 панувала напружена атмосфера. На претендентів на головний приз проєкту чекало чимало цікавих завдань. Конкурсанти повинні були самі роздобути продукти і приготувати їх. Для цього їм виділили вудки, сокири, пакетики з хробаками і 2 години часу на все про все. А щоб вони не приготували чогось неїстівного, за ними наглядав фіналіст 2 сезону шоу "МастерШеф. Професіонали" Едуард Канарян. У результаті, багато страв з лі...
Спорт
В спортивному залі Староушицького будинку культури 16 жовтня відбувся турнір з мініфутболу з нагоди Дня захисника України та Дня українського козацтва. Участь у турнірі взяли: команди сіл Грушка, Нефедівці та дві команди селища міського типу Стара Ушиця. Повідомляє прес служба Староушицької громади. У напруженій спортивній боротьбі перемогу здобула команда "Дністер" смт Стара Ушиця. Друге місце посіла команда "Дністер-Юніор" смт Стара Ушиця, а третє – "Сту...
Спецтема
Команда сайту "3849.com.ua" продовжує недільну рубрику "ТОП-7 новин тижня", які Ви могли пропустити. Ми працюємо, щоб наші відвідувачі були поінформовані з усіх питань. 1. Поблизу села Оринин сталась дорожньо-транспортна пригода 12 жовтня о 10:06 до ДСНС надійшло повідомлення про те, що поблизу села Оринин Кам'янець-Подільського району сталася дорожньо-транспортна пригода. 2. Список кандидатів у депутати Кам'янець-Подільської районної ради За результатами...
Культура
Український співак Сергій Бабкін 16 жовтня на своєму каналі у YouTube презентував кліп на пісню "Де би я". Зйомки кліпу відбувалися в Кам'янці-Подільському, Хотині та затонулому селі Бакота. "Подорож, у яку ми вирушили для зйомок, дозволила мені по-новому подивитися на нашу країну". За словами артиста, пісня стала своєрідним мостом між двома музичними епохами в його житті. У кліпі знялася дружина музиканта Сніжана Бабкіна. У новій відеороботі Сергій подоро...
Суспільство
16 жовтня, на Кам'янеччині на території Китайгородського будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів, де виявлено спалах коронавірусу, організовано розгортання госпітальної бази. Таке рішення прийнято Хмельницькою обласною комісією ТЕБ і НС. Департаменту охорони здоров'я Хмельницької ОДА спільно з головним лікарем Кам'янець-Подільської ЦРЛ доручено забезпечити працівників та підопічних закладу належною медичною допомогою, необхідними засобами...
Влада
За рахунок коштів міського бюджету у Кам’янці-Подільському проводиться виплата грошових винагород спортсменам, що передбачено Програмою розвитку фізичної культури і спорту в місті на 2017-2021 роки. Грошові винагороди та степендії призначаються для підтримки і стимулювання розвитку спорту вищих досягнень в місті, морального і матеріального заохочення спортсменів для досягнення високих спортивних результатів. Претендентами грошових винагород можуть бути спо...
Пригоди
16 жовтня о 16:30 у Хмельницькій області вилучено та знищено 76 мм артилерійський снаряд часів Другої світової війни. Цей вибухонебезпечний предмет було виявлено групою піротехнічних робіт Аварійно-рятувального загону спеціального призначення в с. Жванець Кам’янець-Подільського району Хмельницької області. Повідомляє прес служба ГУ ДСНС України у Хмельницькій області. Шановні громадяни! Державна служба з надзвичайних ситуацій переконливо закликає неухильно...
Суспільство
Під час засідання Кабінету Міністрів України було прийняте рішення щодо подовження карантинних обмежень до 31 грудня 2020 року. На засіданні Кабміну було розглянуто низку питань, зокрема щодо внесення змін до постанови, яка регламентує умови карантину на території України. Перше: дію карантину подовжено до 31 грудня 2020 року. Крім того, були внесені зміни до відповідних індикаторів та критеріїв щодо умов карантину. А саме: вдвічі було збільшено цільові п...
Відповідальний за розділ
Книш Маргарита
Журналісти сайту 3849.com.ua до ваших послуг.

Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Кам'янця-Подільського більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!
Телефон: +380977061073