
13:51, 18 червня 2019 р.
Надійне джерело
Що кажуть "таємні клієнти" про сервісні центри МВС?

Фото: мережа Інтернет
Проект "Таємний клієнт" стартував у жовтні 2018 року. Тоді приймались повідомлення щодо роботи лише 5 сервісних центрів МВС, а зараз система отримання зворотнього зв’язку охоплює всю Україну.
За рік до сервісних центрів звертається більше 4 мільйонів людей, тобто це близько 330 тисяч в місяць. А от анкет із відгуками за травень цього року було всього 119 штук. Із них в 29-ти містилась інформація про неналежне (або надто повільне) обслуговування на рівні ТСЦ, або ж щодо проблем у роботі інфобоксів.
У 89-ти отриманих анкетах не було повідомлень про конкретні проблеми, їхні автори надсилали рекомендації щодо покращення роботи СЦ і навіть подяки. У порадах клієнти висловлювали бажання отримати можливість сплати за надання послуг через термінал, збільшити кількість місць для паркування автомобілів та місць для очікування у приміщеннях ТСЦ. Також були висловлені рекомендації щодо удосконалення навігації по службових приміщеннях ТСЦ та збільшення інформаційних матеріалів про порядок дій клієнта для отримання послуг у ТСЦ МВС.

Результати роботи сервісних центрів МВС по проєкту ТК по місяцях активне за посиланням: http://khm.hsc.gov.ua/pro-gsc/zviti/
Слідкуйте за нововведеннями сервісних центрів МВС на сайті hsc.gov.ua або на офіційній сторінці в соціальній мережі Фейсбук.
Читайте також: "Військові Центру розмінування долучились до зборів водолазів"
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
16:13
5 грудня
Що очікує Україну до вступу в ЄС і як набуття членства вплине на кожного українця
Партнерський матеріал
11:00
5 грудня
19:40
4 грудня
11:59
3 грудня
Зміни у сфері прав споживачів, екологія і транспорт: як Україна наближається до стандартів ЄС у повсякденні
Партнерський матеріал
11:00
2 грудня
Оголошення
Коментарі