З метою забезпечення оперативного вирішення невідкладних питань під час вихідних будуть чергові (контактна інформація)

Відповідно до пункту 20 частини 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 71, 72 Кодексу законів про працю України, з метою забезпечення оперативного вирішення невідкладних питань та можливих надзвичайних ситуацій, пов’язаних з життєдіяльністю міста:

1.Затвердити графік чергування працівників виконавчих органів міської ради у вихідні та святкові дні 08-11 березня 2018 року, що додається.

2.Координатором роботи міського господарства у вихідні та святкові дні призначити заступника міського голови Бабія С.В. (т. 5-17-00).

3. Відповідальним черговим підтримувати постійний зв’язок з службою оперативного реагування КП «Муніципальна поліція» та у випадку виникнення надзвичайних ситуацій або інших проблем життєдіяльності міста оперативно інформувати керівництво виконавчого комітету, інші служби або організації міста для їх вирішення, а також інформувати оперативного чергового облдержадміністрації (згідно з графіком чергування відповідальних працівників ОДА) про суспільно-політичну ситуацію і основні події в місті за таким графіком:

  • з 8:30 до 9:00 год.;
  • з 12:30 до 13:00 год.;
  • з 16:30 до 17:00 год.;
  • у разі виникнення надзвичайної ситуації – терміново.

Інформування здійснювати за телефоном: (0382) 76-50-24, у разі необхідності - за факсом (022) 65-11-65 (приймальня голови ОДА).

4. Господарському відділу міської ради забезпечити утримання та збереження будівель і майна, що знаходиться на балансі міської ради, в належному технічному і протипожежному стані.

5. Працівникам, залученим до чергування, роботу у святкові і вихідні дні компенсувати наданням іншого дня відпочинку протягом шести місяців.

6. Рекомендувати керівникам підприємств, організацій та установ міста організувати чергування відповідальних працівників у вихідні та святкові дні.

7. Керівникам комунальних підприємств: «Комбінат благоустрою» (Пристачу Р.Г.), «Спецкомунтранс» (Гжебовському С.М.), «Міськліфт-світло» (Крилову В.У.), «Міськтепловоденергія» (Гордійчуку В.Г.), «Житловик» (Свідерському В.А.), «Добробут» (Віннічуку А.П.), «Комунбуд» (Когуту С.М.), «Господар» (Середюку С.М.) виділити спецавтомобілі для оперативного виконання робіт у разі виникнення надзвичайних ситуацій.

8. Службові автомобілі виконавчого комітету міської ради використовувати за погодженням з міським головою Сімашкевичем М.Є.

9. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керуючого справами Мельничук Я.С.

ГРАФІК

чергування працівників виконавчих органів міської ради у вихідні і святкові дні

08-11 березня 2018 року

Дата

Час

Прізвище, ім’я, по батькові

Посада

Номер телефону

Номер мобільного телефону

08.03.2018

Четвер

08.00 - 17.00

Васильянов Дмитро Сергійович

Секретар міської ради

5-02-92

067-7541895

08.00 - 12.30

Кривак Тетяна Михайлівна

Завідувач організаційного відділу

5-15-70

097-2891445

12.30 - 17.00

Табенський Сергій Дмитрович

Завідувач господарського відділу

5-08-91

067-6793433

09.03.2018

П'ятниця

08.00 - 17.00

Савчук Вадим Анатолійович

Заступник міського голови

5-09-03

067-3830617

08.00 - 12.30

Сущенко Наталія Іванівна

Завідувач відділу бухгалтерського обліку, головний бухгалтер

5-16-90

069-9986372

12.30 - 17.00

Бендюжко Павло Васильович

Комендант господарського відділу

5-19-10

098-5889536

10.03.2018

Субота

08.00 - 17.00

Бабій Сергій Віталійович

Заступник міського голови

5-17-00

067-2545654

08.00 - 12.30

Кульчицька Ірина Анатоліївна

Заступник директора Департаменту, начальник відділу соціально-економічного розвитку міста Департаменту економіки та розвитку інфраструктури міста

5-16-60

096-5224982

12.30 - 17.00

Говорова Людмила Володимирівна

Завідувач загального відділу

5-17-10

067-4572237

11.03.2018

Неділя

08.00 - 17.00

Мельничук Яна Сергіївна

Керуючий справами

5-04-00

067-5835105

08.00 - 12.30

Швець Ольга Олексіївна

Головний спеціаліст відділу культури управління культури і туризму департаменту гуманітарної політики

5-09-03

097-2250490

12.30 - 17.00

Тимофієва Наталія Іванівна

Заступник директора Департаменту, начальник відділу оренди, договірного супроводу та приватизації майна Департаменту економіки та розвитку інфраструктури міста

5-14-47

067-2540745

чергові вихідні свята
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Коментарі

Коментарі призначені для обговорення, вияснення цікавих питань. Адміністрація сайту попереджає, що коментарі з використанням ненормативної лексики, пропагандою насилля та образою честі та гідності будуть видалятися.

Освіта
Уже котрий раз гарною традицією стає зустріч представників ЗМІ з ректором Подільського державного аграрно-технічного університету, доктором економічних наук, професором, заслуженим працівником сільського господарства України Володимиром Васильовичем Іванишиним. 24-26 травня вищий аграрний заклад Поділля святкує свій 100-річний ювілей з Дня заснування. Так напередодні урочистостей, а саме 22 травня відбулася прес-конференція ректора із журналістами, щоб пре...
Освіта
У Податковому коледжі є доброю традицією проведення зустрічей зі школярами шкіл міста та району. Черговий захід реалізовано у формі судового засідання та фінансового квесту, який відбувся 17 травня. До участі в якому долучилися студенти і викладачі коледжу та учні 8-10-их класів Кам’янської ЗОШ I-ІІ ст., Кульчиєвецької ЗОШ І-ІІІ ст. та Мукшо-Китайгородського ліцею. У ході "засідання" розглядалася кримінальна справа за фактами вчинення хуліганських дій. Все...
Пригоди
21 травня, в селі Нігин, Кам'янець-Подільського району, горіла приватна господарча будівля. Площа загоряння склала близько 120 м.кв. Вогнеборці швидко приборкали полум'я. Ймовірна причина пожежі - необережне поводження з вогнем. Повідомляє Служба порятунку "101" Кам'янець-Подільський. Читайте також: "Хореографічна студія із Кам'янця-Подільського стала призером всеукраїнських змагань"
Суспільство
За участю заступника міського голови Сергія Бабія сьогодні в міській раді відбулося засідання комітету доступності. За даними начальника відділу державного архітектурно-будівельного контролю Кам’янець-Подільської міської ради Олександра Свириди, за останні два роки на території міста прийнято в експлуатацію 77 об’єктів. Із них 90% обладнані соціальними з’їздами. Інформація викликала здивування в членів комісії. Тому за дорученням голови комітету Сергія Баб...
Культура
19 травня у місті Тернопіль відбулися Всеукраїнські змагання з сучасного танцю "STEP UP". Кам’янець-Подільський другий рік поспіль представляли танцюристи "Adjanta Dance Studio". Поборотись за переомгу та продемонструвати хореографічну майстерність до тернополя з'їхались колективи із Збаража, Чорткова, Львова, Кам'янця-Подільського та інших міст України. Керівник студії Ірина Дроздовська у коментарі "3849.com.ua" зазначає: Ми знову поринули у нереальну тан...
Суспільство
На сьогодні управління надання адміністративних послуг забезпечує кам’янчан 211-ма послугами. Серед них – виготовлення паспортів громадянина України та громадянина України для виїзду закордон. Так, з початку року адміністратори УНАП видали 1824 ID-карток і 4432 біометричних паспорти. Також на сайті міської ради kam-pod.gov.ua є можливість зареєструватися на отримання цих послуг онлайн. Цією функцією скористалося 1020 громадян. Читайте також: "Туристів у К...
Суспільство
Кам’янець-Подільський державний історичний музей-заповідник уклав угоду з компанією "Київстар" на послуги Big Data з травня по жовтень цього року. Така співпраця дозволить здійснювати детальний аналіз туристичних потоків у місті. Розглядатимуться такі критерії, як кількість унікальних туристів; розподіл за статтю та віковими категоріями; область переважного місцезнаходження туристів; країна походження туристів; середня тривалість перебування (днів) у місті...
Суспільство
Поїздка за кордон на власному авто — не така вже й ризикована справа, як це здається на перший погляд. Головне — ретельно підготувати автівку до тривалої подорожі, правильно спланувати автомобільний тур і мати всі необхідні документи: що підтверджують особу, договір обов’язкового страхування цивільної відповідальності власників транспортних засобів, свідоцтво про реєстрацію авто і посвідчення водія. Які саме водійські права потрібні для закордонної подоро...
Освіта
Вчора, 21 травня, на базі ЗДО №9 пройшов семінар-практикум "Формування творчої особистості дошкільника на засадах педагогічної спадщини С.Ф. Русової". Міська лабораторія по впровадженню педагогічних ідей Софії Русової керується метою – глибоке вивчення, критичне осмислення, теоретичне та практичне узагальнення педагогічної спадщини Софії Русової втілення її у практику роботи сучасних закладів дошкільної освіти, враховуючи найважливіші теоретико-методологіч...