• Головна
  • У Староушицькій ОТГ в пріоритеті локальний туризм
17:36, 12 лютого 2018 р.

У Староушицькій ОТГ в пріоритеті локальний туризм

У Староушицькій ОТГ в пріоритеті локальний туризм

У Староушицькій ОТГ обговорили питання стратегії та економічного розвитку громади: в пріоритеті – локальний туризм

У п’ятницю, 9 лютого, Староушицька ОТГ працювала над питаннями впорядкування адміністративних процесів та розвитку громади у найближчому майбутньому. Для діалогу та консультації орган місцевого самоврядування громад запросив консультантів проекту «ПУЛЬС», що діють при Хмельницькому регіональному відділенні Асоціації міст України, Олену Бохонську, Дмитра Василенка та Анну Сіру.

Упродовж зустрічі представники апарату громади уточняли питання щодо отримання громадою додаткових державних субвенцій, які стали доступні для громади після об’єднання. Йдеться про майже 2 млн. грн. субвенції на розвиток інфраструктури, а також субвенцію на соціально-економічний розвиток і участь у програмі Державного фонду регіонального розвитку, що забезпечує фінансування проектів капітального будівництва. Також згадали і про землі за межами населених пунктів, передачу на баланс громади доріг місцевого значення тощо.

Під час зустрічі консультанти наголосили, що виконавчий директор Асоціації міст України Олександр Слобожан під час брифінгу у Кабміні минулого тижня зазначив: «Законодавче поле з децентралізації достатньо якісно сформовано. Зараз стоїть питання його імплементації і впровадження цих змін. Коли громада матиме відповідну стратегію економічного розвитку, – тоді той  ресурс, який на сьогодні є, буде ефективно використовуватись». Саме тому надзвичайно важливо розробити стратегію громади.

Оскільки Староушицька ОТГ має унікальне розташування, то одним із пріоритетів розвитку тут називають туризм. Разом із консультантами, представники громади дійшли висновку, що потрібно зосередитися на створенні зовнішнього іміджу громади, створити туристичний сайт, провести моніторинг об’єктів туристичної інфраструктури та знайти спосіб створення доданої вартості для місцевого продукту, який міг би бути цікавим туристу. Мається на увазі, що місцеві виробники могли б не просто пропонувати продукт власного виробництва, скажімо, мед, а розфасувати його, надати йому оригінального пакування і додати «легенду» виробу, що стало б «родзинкою» місцевості.

За словами представників ОТГ, зустріч виявилася досить результативною, і громада має намір продовжити співпрацю з регіональними консультантами «ПУЛЬСу». 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Голос міста
Як Ви відноситесь до криптовалют?
проголосувало 150 відвідувачів
Планую придбати.
6,7%
Є власником.
5,3%
Активно інвестую/торгую.
2,7%
Відношусь скептично.
70,7%
Не чув/що це таке?
14,7%
#туризм #ОТГ
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Коментарі

Оголошення
live comments feed...