3849.com.ua

Українські тренди пошуку в GOOGLE у 2017 році

"Google Україна" щороку оприлюднює зріз пошукової активності користувачів українського Інтернету. Google Zeitgeist – це рейтинги найпопулярніших запитів року, але не за кількістю, а за "трендовістю". Тобто, це рейтинги, куди входять запити, які протягом року зростали швидше від інших і показують сплеск інтересу користувачів до подій, персон і питань. Про таке повідомляє "5 канал".

У категорії "запитання" Google зібрав запити як українською, так і російською мовами. Це – запити, що починаються з "чому", "навіщо", "як" і – особливо цікава для e-commerce категорія запитів, які починаються з "купити".

Отже, найпопулярніші запити українців:

Чому: не працює вк, не подорожчав газ, Малахов пішов з "Першого каналу", смикається око, не можна фотографувати сплячих людей, не працює інтернет, не можна спати навпроти дзеркала, жовтіє часник, випадає волосся, не можна дарувати годинник.

Як: обійти блокування вк, скачати відео з ютуба, як варити гречку, схуднути, зайти в "однокласники", вийти заміж, зробити скріншот, зав'язати краватку, кинути палити, заробити в інтернеті.

Навіщо: потрібен спінер, кишенька на жіночих трусах, переводять годинник, потрібен фітнес-браслет, білять дерева, чоловікам соски, ми живемо, потрібна дівчина, коту вуса, любити.

Що таке: спінер, Антикітерський механізм, VPN, біткойни, майнінг, панголін, хайп, Фіаско, Мем, Ещкере.

Покупка року: спінер, квитки на поїзд, iPhone7, бейблейд, Айфон 8, авто в Литві, купальники 2017, iPhone X, вентилятор, біткойни.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Викладення
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати