Археологи віднайшли залишки споруд Кам'янця XIV-XVII століть

На території Польського Ринку кам`янецькі археологи виявили унікальні пам`ятки русько-литовської доби. Гіпотези заснування міста різні, проте саме зараз вченим вдалося виявити достовірні археологічні об’єкти того часу, коли Кам`янець вперше згадується в літописах.

Як розповів археолог Павло Нечитайло журналістам сайту 3849com.ua, розкопки проводяться Кам`янець-Подільською архітектурно-архіологічною експедицією (ДП «НДЦ «ОАСУ» ІА НАНУ). Крім штатних працівників у роботах беруть участь студенти К-ПНУ імені Івана Огієнка. Провідні співробітники Кам`янець-Подільського державного історичного музею-заповідника - Петро Анатолійович Болтанюк та Ігор Старенький – це потужні науковці, які також долучаються до комплексного дослідження знайдених пам`яток.

Тарілка 2 половини XVII ст. з розкопок на Польському ринку 2016 року.

Під час розкопок було знайдено комплекс дерев`яних споруд кінця 16 століття, посуд, кахлі із різними фантастичними зображеннями. На території Польського Ринку було виявлено одну із найстаріших кам`яниць, білокам`яні портали, підземелля, які наразі розчищаються. На основі досліджень кам`яниці можна побачити еволюцію будинків на території нашого міста, зрозуміти, коли саме сформувалася площа Польський Ринок.

Османська поясна підвіска із завершенням у вигляді голови дракона ІІ половини XVII ст. з розкопок на Польському ринку

Прослідкувавши за цими розкопками кожен кам`янчанин може побачити, як розвивалося його місто, починаючи від першої його згадки в писемних джерелах 1374 року до 19 століття.

До речі, зацікавлення археологічними знахідками виявили співробітники наукових інституцій Львова та Києва, які разом із місцевими дослідниками займалися вивченням пам`яток. 15 серпня із цих міст очікується делегація науковців, яка бажає побачити унікальні відкриття на власні очі.

Водолії зі споруди часів Подільського ейялету (1672-1699) на Польському ринку. Дослідження 2016 року

З 8 до 15 серпня буде проведено «Тиждень відкритого розкопу на П`ятницькій» під час якого буде організовано екскурсію для тих, хто цікавиться археологічною спадщиною Кам`янця.

Археолог Павло Нечитайло також зазначив, що навіть зараз усі охочі кам`янчани можуть приходити на місце розкопок, археологи проведуть для них пізнавальні екскурсії, щоб познайомити містян із унікальними знахідками.

Бажаючі відвідати територію досліджень можуть написати на адресу: kparchaeology@gmail.com

Тарілка другої половини XVII ст. з підполив'яним розписом з розкопок на П'ятницькій, 12

Автор
Актуальність
Викладення
186 переглядів в грудні

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор