![](https://s.3849.com.ua/section/logo/upload/pers/159/logo.png?20240727)
10:47, 24 квітня 2017 р.
Кам’янець активний, Кам’янець медійний!
Відкриття туристичного сезону, всеукраїнські рекорди, ІІ Кам’янець-Подільський медіа форум – цими вихідними у місті було активно, спортивно, медійно!
Локації форуму знаходилися у Старому місті, зокрема, в суботу медіа гості та учасники були в залі НІАЗу. Сама атмосфера сприяла тому продуктивному й доброзичливому обміну досвіду, що відбувся.
Тетяна Кузнецова, медіаексперт, доктор наук із соціальних комунікацій, професор, декан факультету журналістики НУ «Одеська юридична академія» – «говорила, щоб ми її побачили». Вона структурувала різні підходи для ведення успішної комунікації та розповіла, як позбулася власного страху перед публічними виступами. А ви знали, що страх публічних виступів входить у трійку найбільш розповсюджених фобій?
![Кам’янець активний, Кам’янець медійний!, фото-1 Кам’янець активний, Кам’янець медійний!, фото-1](/dist-assets/images/cap.jpg)
Студентка факультету журналістики НУ «Одеська юридична академія» Яна Ліпкан презентувала журнал E-NOTE, який зачарував присутніх дизайном та тематикою.
![Кам’янець активний, Кам’янець медійний!, фото-2 Кам’янець активний, Кам’янець медійний!, фото-2](/dist-assets/images/cap.jpg)
Олександр Щелоков та Анастасія Розлуцька, керівники проекту Е-Data, розповіли про інструменти, які не те, що спрощують проведення журналістського розслідування, а виводять його на принципово якісніший рівень.
![Кам’янець активний, Кам’янець медійний!, фото-3 Кам’янець активний, Кам’янець медійний!, фото-3](/dist-assets/images/cap.jpg)
Олена Лептуга, головний редактор «Накипело» ділилася історією створення цього проекту, та закликала журналістів опановувати все-все: камеру, фотоапарат, програми для монтажу.
Юрій Фінклер, професор кафедри реклами і мови ЗМІ факультету журналістики у Міжнародно економіко-гуманітарному університеті імені Степана Дем’янчука ділився спостереженнями щодо постмайданних ЗМІ та їх взаємодії з владою.
![Кам’янець активний, Кам’янець медійний!, фото-4 Кам’янець активний, Кам’янець медійний!, фото-4](/dist-assets/images/cap.jpg)
Завідувач кафедри журналістики Донецького національного університету імені Василя Стуса,Олена Тараненко розповіла про те, як ЗМІ продукують чужі смисли, та про поведінку українських медіа в умовах смислової війни. А також поділилася лайфхаком – як винести прапор з університету, який захопили.
![Кам’янець активний, Кам’янець медійний!, фото-5 Кам’янець активний, Кам’янець медійний!, фото-5](/dist-assets/images/cap.jpg)
«Основне завдання форуму – нові знайомства, продуктивне спілкування для професійного становлення, зростання і самореалізації, – коментує організатор медіа форуму, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри журналістики К-ПНУ імені Івана Огієнка Оксана Почапська, – оскільки аудиторія – переважно студентська, тому і до вибору спікерів підходили із позицій: професіоналізм + досвід роботи в ЗМІ + уміння донести інформацію + здатність надихнути аудиторію. Окрім того, намагалися побудувати роботу так, щоб кожен міг отримати щось для себе: комусь були цікаві юридичні аспекти, комусь цікавіше було послухати про нові медіа, ще комусь була до вподоби інформація по створенню і просуванню соціальної реклами, а хтось зацікавився туризмом і просуванням туристичної галузі.
У пошуку спікерів головне – комунікація без подвійних і чужих смислів. Більшість спікерів знаю особисто. З кимось познайомилася вже під час форуму: до прикладу, Світлану Петренко запросив Олександр Волковинський, Христину Буртник і Алі Сафарова – Олена Колупаєва. Із Оленою Лептугою познайомив Василь Арович. З Оленою Тараненко, Юрієм Фінклером і Тетяною Кузнецовою маю досить дружні стосунки. Олександр Щелоков і Анастасія Розлуцька зацікавили неординарністю і важливістю свого проекту. Лесю Ярошенко і Марину Калініну порадив запросити Валерій Іванов (завідувач кафедри реклами і зв’язків з громадськістю КНУ імені Тараса Шевченка, директор АУП).
![Кам’янець активний, Кам’янець медійний!, фото-6 Кам’янець активний, Кам’янець медійний!, фото-6](/dist-assets/images/cap.jpg)
Першопочатково медіа форум задумувався як своєрідний майданчик для комунікації професіоналів, які працюють у напрямку тревел-журналістики. У процесі формування концепції і розробки програми зрозуміли, що наше місто настільки в контексті усіх історичних процесів, що обмежувати себе лише туризмом просто не серйозно. Тому тематика розширилася. І, як виявилося, найкраща реклама – це реклама із уст в уста: про місто найкраще розповідали не ті, хто «в темі», а ті, у кого найяскравіші враження!
Найважче в таких заходах – знайти однодумців. Бо, як правило, ініціатива знаходить ініціатора. Ну, відповідно, найприємніше – знайти цих однодумців (і вони таки знайшлися: Альона Кузема, Наталія Українець, Ірина Грінішина, Лілія Петрук – це ті люди, без яких форум таки не відбувся би). Бо на самоті добре мріяти, а от реалізовувати мрії добре в команді.
Це на етапі підготовки форуму.
![Кам’янець активний, Кам’янець медійний!, фото-7 Кам’янець активний, Кам’янець медійний!, фото-7](/dist-assets/images/cap.jpg)
А от на етапі проведення форуму найприємніше – це бачити, що ти робиш щось не дарма. Бо коли тим, що ти робиш, зацікавилася хоча б ще одна людина, коли щось змінилося в її бажаннях і поглядах, – це таки не дарма»
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
12:40
25 липня
00:46
23 липня
Спецтема
Оголошення
live comments feed...
Коментарі