• Головна
  • Молодь Хмельниччини надає перевагу Інтернету
12:47, 30 березня 2017 р.

Молодь Хмельниччини надає перевагу Інтернету

Фахівцями Хмельницької обласної служби зайнятості проведено опитування з метою виявлення основних джерел отримання молоддю актуальної інформації та з’ясування їх уподобань.  Опитування проводилося серед молоді, яка навчається в навчальних закладах міста Хмельницького та Кам’янця-Подільського.

 В опитуванні взяли участь 235 респондентів, з них в загальноосвітніх навчальних закладах навчаються 54%, в професійно-технічних навчальних закладах  – 29%,  у вищих навчальних закладах  – 17%.

За результатами опитування можна зробити висновок, що більшість молодих людей, а це – 86% надає перевагу Інтернету. При цьому 89% – користується ним практично щодня, більше половини – використовує  Інтернет для самоосвіти, навчання, отримання корисної інформації та новин. Більшість молоді – 92%зареєстровано в соцмережах:  вКонтакте.ru – 74%, Іnstagram – 59%, Facebook.com – 40%.

Телебачення поступається своїми позиціями і служить джерелом інформації лише для 42% респондентів. З них, тільки 60% дивляться телевізор щодня  або декілька разів на тиждень.  Перевага надається таким каналам: «1+1» – 55%, «Новий канал» – 37%, «СТБ» – 32,6%, «ТЕТ» –  25,5%. Пізнавальними програмами цікавляться тільки 24% опитаних, решта дивиться розважальні, музичні, спортивні програми та шоу. Місцеві телеканали («Поділля-центр», 33 канал, «TV7+»)  дивляться лише 6,4%респондентів.

Сьогодні молодь менше користується для отримання інформації друкованими виданнями – 28% та радіо – 31%.

Інформацію щодо професій, навчальних закладів, місць подальшого працевлаштування  81% респондентів отримує через Інтернет, лише 15 %використовують для цього  телебачення, 11,5% – друковані видання, 3% – радіо.  Більше половини опитаних зазначили, також, що отримують  цю інформацію від батьків, друзів та знайомих, 37% респондентів –  від педагогів, а 20% – від фахівців служби зайнятості.

З  2016 року  почали працювати нові онлайн-сервіси служби зайнятості, і, на даний час, невелика кількість респондентів ними користується: відеохостингом служби зайнятості  в Youtube – близько 9%,  офіційною сторінкою в Facebook – 7%, інформацією на офіційному сайті Державної служби зайнятості та порталі «Труд» –  1% опитаних.

З метою популяризації онлайн-ресурсів  служби зайнятості серед шукачів роботи та роботодавців, у 2017 році  в усіх центрах зайнятості Хмельниччини розпочали свою роботу консультаційні центри  «Онлайн-фарватер», в Старокостянтинівському МРЦЗ засновано  «FORWARDклуб» для активних шукачів роботи та роботодавців, працюють молодіжні студії кар’єрного розвитку «ВЕКТОР.ocz» в Хмельницькому обласному,  Кам’янець-Подільському  та  Хмельницькому міському центрах  зайнятості.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#молодь #інтернет #юніподоляни
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...