• Головна
  • Споживачі КП "Міськтепловоденергія" можуть повіряти лічильники не виходячи з дому
16:31, 23 лютого 2017 р.

Споживачі КП "Міськтепловоденергія" можуть повіряти лічильники не виходячи з дому

Відтепер подати заявку на повірку лічильника чи перевірити її статус можна не виходячи з дому. Така послуга стала доступною завдяки появі централізованої система повірки лічильників (https://meters.com.ua/).

Зручним он-лайн сервісом можна скористатися на офіційному сайті КП «Міськтепловоденергія» (http://mtve.kp.km.ua/).

bezymyannyy.jpg

Сервіс подачі заявки розміщено в розділі «Швидка навігація», що розташована в лівому кутку екрану. Щоб розпочати процес повірки потрібно клікнути на посилання «Подати заявку на повірку лічильника» та заповнити всі поля електронної форми, що з’явиться на екрані.  Так само просто централізована система повірки лічильників дозволяє перевірити статус заявки. Знайти свій лічильник на сайті можна по номеру заявки або ж по номеру вашого лічильника. Ввівши його в пошукове поле, ви побачите на якому етапі повірки перебуває засобу обліку води чи тепла.

Нагадаємо, що повірку лічильників споживачі КП «Міськтепловоденергія» можуть з демонтажем приладу обліку та повіркою у спеціалізованому сервісному центрі чи без демонтажу – безпосередньо на місці експлуатації, що здійснюється спеціальною переносною проливною станцією (детальніше про повірку вдома: http://mtve.kp.km.ua/content/lichylnyky-poviryatymut-ne-znimayuchy).

Орієнтовний термін заявки становить 30 днів. Про день обстеження вузла обліку майстер попередньо домовляється зі споживачем по телефону.  Якщо повірку проводять із демонтажем лічильника, майстер знімає останні показники, розпломбовує і демонтує засіб обліку, на його місце встановлює тимчасову трубку. Демонтований лічильник майстер КП «Міськтепловоденергія» забирає на повірку в спеціалізованому сервісному центрі. В період поки лічильник перебуватиме на повірці, нарахування проводяться у розмірі середньомісячних показників лічильників за попередні 3 місяці. Якщо лічильник успішно проходить повірку, представник підприємства повторно зв’язується зі споживачем та домовляється про дату і час візиту майстра для встановлення повіреного лічильника. У визначений день майстер здійснює повіреного лічильника і його опломбування.

Свідоцтво про повірку або ж довідку про непридатність також можна отримати прямо вдома.  Обравши на сайті сервіс «Перевірити статус заявки», введіть номер лічильника або заявки та клікніть на пошук. В наступному вікні відкриється вся інформація про лічильник та номер документа за результатами повірки. Оберіть «Завантажити документ» і збережіть чи роздрукуйте свідоцтво.  

Замовити повірку лічильників можна через он-лайн форму на сайті у розділі «Заявка на повірку лічильника», або за телефоном: 3-64-20 чи 067-311-67-63. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#повіркалічильника #спожживачі #кам'янчани #новиникам'янця
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...