Повертаємося до переліку ситуацій, які хоча б раз, але бували з кожним українцем. Будь-то кафешка на трасі Київ-Чоп, чи то крутий ресторан у центрі Харкова чи Одеси – вимоги до закладів та права споживача – однакові.

Почнемо з найголовнішого: споживач має законне право отримати документи, що підтверджують якість продукції. Заклад порушує закон, якщо приховує від вас цю інформацію. Повідомляє пресслужба "Адвокат права".

Попросіть принести вам документи, що підтверджують якість продуктів. Це може бути накладна від постачальника з датою поставки. Особливо це стосується морепродуктів, молока, м’яса. Якщо вам відповідають, що постачальник і дата постачання – це комерційна таємниця і її розголошувати вони не зобов’язані і не будуть – знайте, що це не так. Інформація про якість харчових продуктів, дату виготовлення, термін придатності не може бути якимось чином прихована чи засекречена.

Бути впевненим, що у вашій страві саме свіжі продукти, а не, приміром, із минулої поставки, неможливо. Якщо працівники ресторану відмовляються замінювати несвіжу страву або не включати її до розрахунку, попросіть книгу скарг і пропозицій. Слід зазначити, що з березня 2019 року книга скарг та пропозицій не є обов’язковою. У деяких закладах, особливо якщо це велика мережа, є гаряча лінія, на яку також можна звернутись зі скаргою чи залишити коментар у якійсь із соцмереж.