Кам'янчанин став призером конкурсу соціальної реклами

Зображення: "Громадський Простір"

Андрій Заєць режисер із Кам’янця-Подільського, засновник та організатор фестивалю "Бруківка" увійшов у трійку призерів конкурсу соціальної реклами "Останні аналогові президентські вибори" від фестивалю "Кіномедіа".

Чудова новина! Посів третє місце в конкурсі соціальної реклами про "Останні аналогові вибори в Україні" від Фестиваль "КІНОМЕДІА"! А ще ролик був невеличким тизером до "Одного разу в місті на камені", де було використано кадри з художнього фільму і в якому тема сучасної полтики в Україні теж гостро відображена, - зазначає Андрій на своїй сторінці у соціальній мережі Фейсбук.

Фото: Андрій Заєць, Фейсбук

На конкурсі Андрій представив мотиваційний ролик "Голосуй", з яким зуміс посісти почесне III місце. Відео показує, як частоми тікаємо від важливих рішень, кажучи собі, що наш голос ні на що не вплине або зовсім ні за кого не голосуємо. Ми живемо сьогоднішнім, не плануючи майбутнє для себе, рідних і тих, хто обороняє нас щодня. Зроби свідомий вибір - голосуй!

Як повідомляють організатори проекту, "Останні аналогові Президентські вибори" - це спецпроект фестивалю "Кіномедіа", мета якого – мотивувати молодь брати активну участь у виборах, просувати ідею здійснення усвідомленого вибору під час голосування, стимулювати молодих людей до критичного аналізу програм кандидатів та підвищити обізнаність щодо того, як діяти у період передвиборчої агітації і на виборчих дільницях, зазначає видання "Є".

Серед основних вимог до відеороликів в рамках спецпроекту були: тривалість до 2 хвилин, відповідність тематиці і в роликах не можна було використовувати символи, образи, імена, та будь-які інші посилання на дійсних та колишніх українських кандидатів в президенти, політиків та партії.

Читайте також:"За минулу добу у Кам'янці ліквідували три пожежі, ймовірною причиною яких були підпали"