• Головна
  • Два села Кам'янець-Подільської громади залишилось без транспортного сполучення
15:05, 19 жовтня
Надійне джерело

Два села Кам'янець-Подільської громади залишилось без транспортного сполучення

Фото: мережа Інтернет

Фото: мережа Інтернет

На сьогодні громадський транспорт відсутній у двох селах нашої громади – Червоній Чагарівці та Зіньківцях. Перевізник, який обслуговував ці два маршрути, відмовився їздити через нерентабельність.

У результаті десяткам сімей дістатися до місць роботи, навчальних закладів, медичних установ стало набагато складніше. Ситуація створює соціальну напругу й викликає занепокоєння не лише в мешканців цих сіл, а й у міської влади, інформує пресслужба Кам’янець-Подільської міської ради.

Перший момент – нерентабельність. За словами перевізника Сергія Щура, який обслуговував ці напрямки раніше, рейси через Червону Чагарівку і Зіньківці - неприбуткові. Тож навіть попри те, що ціну на проїзд чоловік колись підняв до 13 і 12 грн відповідно, а дорогу покращили, займатися цією справою йому невигідно. Наразі тимчасовий договір по Чагарівці із ним закінчився (на конкурс більше ніхто не подавався), а по Зіньківцях він написав відмову.

Пасажиропотік зменшився з початку 2020 року, з першою хвилею ковіду. Причому зменшився вдвічі. А от вартість проїзду за період карантину не зростала жодного разу. Натомість запчастини подорожчали, податки – збільшилися. Я б з радістю возив людей, мені самому не дуже приємно опинитися в такій ситуації, але зараз дуже важко, - зізнається перевізник.

До слова, згідно із Постановою Кабміну від 2015 року, державне регулювання тарифів на перевезення пасажирів приміськими маршрутами скасовано. Тобто тарифи на такі маршрути є вільними (на відміну від тарифів на транспортні послуги в межах міста, де необхідно проводити регуляторну процедуру). Перевізник може самостійно встановлювати вартість проїзду, лиш ціна має бути економічно обґрунтованою. Однак перевірити її може тільки Антимонопольний комітет.

Друга колізія полягає в тому, що згадані маршрути знаходяться під контролем районної влади. Тобто договори про організацію перевезень на автобусних маршрутах загального користування перевізники уклали ще з районною державною адміністрацією. Згідно із нормативними документами, ці угоди - досі в силі, незважаючи на приєднання сіл до міста. Термін їх дії - до 2025 року!

Згідно із новим законодавством, ці маршрути можуть бути передані на баланс міській владі, але спершу районна державна адміністрація має з якоїсь причини розірвати існуючі договори. Ми можемо укласти тимчасову угоду з іншим перевізником з подальшим проведенням конкурсу пасажирських перевезень. Але для початку маємо знайти бажаючого, - кажуть у відділі пасажирських перевезень Кам’янець-Подільської міської ради. – Наразі пропонуємо обслуговувати ці маршрути перевізникам ДП "Верон" і ТОВ "Транс-Поділля". Тривають перемовини.

Читайте також: "Кам'янецькі боксери - призери Всеукраїнського турніру з боксу".

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#громадський транспорт #громада #села #перевізник #маршрути #нерентабельність
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...