• Головна
  • Представники зі всієї України вивчали розвиток туризму у Кам'янці
16:04, 19 липня 2018 р.
Надійне джерело

Представники зі всієї України вивчали розвиток туризму у Кам'янці

Представники зі всієї України вивчали розвиток туризму у Кам'янці

У Кам’янці-Подільському 18-19 липня тривала робота навчального візиту загальнонаціональної програми «Маршрути успіху» у рамках проекту «Розробка курсу на зміцення місцевого самворядування в Україні (ПУЛЬС)».

Тема проекту: «Підвищення туристичної привабливості Кам’янця-Подільського як чинник економічного розвитку міста». 

Робота стартувала із засідання-панельної дискусії, де присутніх ознайомили із містом та особливостями ведення туристичного бізнесу. 

Олександр Слобожан, виконавчий директор Асоціації міст України, звертаючись із вітальним словом до учасників, наголосив:

Муніципалітети повинні знайти свою нішу та закріпитися в ній, щоб досягти успіху.

Він також зазначив про важливість обміну досвідом між органами місцевого самоврядування, результативність програми «Маршрут успіху», інтерес до якої серед міст і громад упродовж останнього року стабільно зростає.

Олександр Володимирович коротко розповів про роботу Асоціації міст України щодо розбудови місцевого самоврядування, завдяки спільним зусиллям за останні роки вдалося зберегти близько 50 млрд. грн. для муніципалітетів, відстоюючи певні позиції громад у рамках бюджетного процесу. За його словами:

Реформа – це щоденна боротьба, і вона триває. Бюджетний процес у цьому році буде складний. Тому ми показуємо історії успіху міст, які своєю наявністю підтверджують тезу, що рух у напрямку децентралізації треба продовжувати.

Також він подякував міському голову за організацію та теплий прийом. 

Із вітальним словом до присутніх звернувся також міський голова Михайло Сімашкевич, який зазначив, що у Кам’янця-Подільського є передумови для розвитку туризму, великий потенціал, проте потрібно докладати зусиль, щоб зуміти правильно його продемонструвати. У зв’язку із цим Кам’янець став одним із перших міст України, які із міського бюджету виділили кошти на програму популяризації туристичного міста – 250 тис. на виготовлення брендованої продукції та участь у туристичних виставках.

Заступник міського голови Вадим Савчук презентував місто, розповів про основні чинники впливу туризму не розвиток території. 

На заході присутні учасники із Вінниці, Володимир-Волинського (Волинська обл.), Марганцю (Дніпропетровська обл.), Житомира, Станишівки (Житомирська обл.), Мукачева, Хусту (Закарпатська обл.), Переяслава-Хмельницького (Київська обл.), Помічної (Кіровоградська обл.), Рубіжного, Лисичанська (Луганська обл.), Миколаєва, Біляївки, Южного (Одеська обл.), Горішніх Плавнів (Полтавська обл.), Острога (Рівненська обл.), Тростянця (Сумська обл.), Тернополя (Тернопільська обл.), Чугуєва (Харківська обл.), Голої Пристані, Нової Каховки (Херсонська область), Хмельницького (Хмельницька обл.), Умані (Черкаська обл.), Ніжина та Чернігова (Чернігівська обл.). 

Упродовж двох днів учасники слухали спікерів під час панельної дискусії, які розповідали про «родзинки» туристичної галузі та інфраструктури Кам’янця-Подільського, оглянули музейні та туристичні об’єкти міста, ознайомилися із практиками впровадження музейного «єдиного квитка», інтерактивних інформаційних панелей, квестів для дітей та дорослих тощо.

Другий день розпочався із жеребкування, після якого делегацію розділили на три групи та ознайомили із різними видами екскурсій містом: тур на електромобілі, на авто-амфібії БРДМ та новий, щойно апробований туристичний маршрут «UAZ-Drive». Учасники отримали змогу на собі відчути усі враження туристів, що перебувають у місті, яке називають «Квіткою на камені». 

Далі усі присутні вивчали вплив приватних інвестицій на розвиток туристичних послуг на прикладі двох цікавих ініціатив: Сувенірного ринку та музею мініатюр «Замки України». Олеся Лукашова, завідувач відділу туризму Кам’янець-Подільської міської ради наголосила, що співпраця підприємців та місцевої влади дає досить високі результати у контексті розвитку креативних галузей економіки, зокрема, туризму.

Було наголошено на тому, що часто приватні ініціативи стають поштовхом для розвитку подієвого туризму, що є одним із найефективніших способів створення інформаційних приводів, іміджевих меседжів в інформаційному полі країни та поширення інформації про місто як туристичну дестинацію. Заслуга ж органу місцевого самоврядування – у всебічному сприянні, адже ефективний менеджмент території – це в тому числі і створення сприятливого середовища для втілення бізнесових і соціальних ідей небайдужими мешканцями і підприємцями. 

Згодом у чарівній атмосфері Галереї мистецтв відбулося підбиття підсумків візиту. Корисні поради учасникам візиту надавав секретар міської ради Дмитро Васильянов. Усі обговорили питання розвитку туризму у своїх регіонах та поділилися враженнями від побаченого. 

За відгуками учасників, навчальний візит видався надзвичайно ефективним. Кам’янець-Подільський – це місто, яке дарує чимало креативних ідей для розвитку туризму та має нестандартний підхід до ведення бізнесу у цій справі.

Зокрема, Катерина Литвин, заступник начальника управління культури та туризму Чернігівської міської ради, зазначила, що Чернігів готовий запозичити у Кам’янця кілька цікавих практик, зокрема у контексті відкриття та роботи туристично-інформаційного центру, організації відкриття туристичного сезону та формування і фінансування програм популяризації туристичного міста, просування бренду тощо.

Анна Сіра, консультант з комунікацій проекту "ПУЛЬС" при Хмельницькому регіональному відділенні Асоціації міст України

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#кам'янець #туризм #обговорення
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...