Чим керується молодь при виборі майбутньої професії

З метою виявлення основних критерій вибору професій, вибірково, серед учнів 8-9 класів навчальних закладів Хмельницької області проведено анкетування. В анкетуванні взяли участь 1280 респондентів (13-16 років).

За результатами опитування найбільше у виборі майбутньої професії шкільну молодь цікавить:

  • можливість займатися улюбленою справою (56%),
  • заробітна плата (42%),
  • кар’єрне зростання та престижність професії (19%).

На сьогодні найбільшою популярністю серед учнів користуються такі напрямки діяльності:

  • сфера обслуговування (21%),
  • спорт (17,75%),
  • ІТ-сфера, телекомунікації та зв’язок (17%),
  • виробництво (15%),
  • медицина (14,5%),
  • адміністративна діяльність (14,5%).
  • мистецтво (13,75%),
  • психологія (13,5%),
  • військова справа (13%),
  • дизайн (13%),
  • педагогіка (12%),
  • юриспруденція (11,5%),
  • маркетинг, реклама, PR (11%),
  • наука (11%),
  • сільське господарство (4%).

На думку учасників анкетування, трохи менший вплив на вибір професії має думка батьків (23%), потреби роботодавців у кадрах (11,8%), інформація від представника професії (11%), думка друзів, однокласників (6%).

Отже, підводячи підсумки анкетування учнів, можна сказати, що більшість учнів планують обирати майбутню професію за власними інтересами, спираючись на можливість займатися улюбленою справою та високу заробітну платню.

Інформацію підготував відділ організації профорієнтації обласного центру зайнятості.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Викладення
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку