Копійчана оптимізація: в Україні хочуть відмовитись від дрібних монет

Ідею, схоже, висунув той, хто сам копійки не рахує, бо не пропонував би округлювати до меншого чотири номінали, а до більшого – п’ять.

Національний банк через свою веб-сторінку запросив українців обговорити «можливість оптимізації» обігу монет дрібних номіналів.

Суть пропозиції: оскільки монети 1, 2 та 5 копійок «майже припинили відігравати істотну роль у розрахунках населення», а їх виготовлення тепер стало дорожчим за номінал, - то треба зупинити їх подальше карбування. Заразом припинити карбувати і 25 копійок, оскільки без «п’ятачків» їх не можна буде розміняти, повідомляє "Укрінформ".

Нацбанк пропонує навіть вибір «або-або». Перше: «дрібні» оголосити недійсними і вилучити (водночас натякнувши, що цей варіант йому самому не подобається: «можливий великий резонанс від заходу» та й доведеться знищувати монети). Друге: не чіпаючи обіг, припинити карбувати нові монети, а старі хай собі ходять, поки не зітруться нанівець, або власники їх віддадуть їх нумізматам, або дітям - гратися.

У зв’язці з цією ідеєю обіцяно круглити суми в чеках: від копійки до чотирьох – в менший бік, від 5 до 9 – в більший (чвертку хлібу 3,14 грн порахують як 3,10, а сіль 6,59 – як 6,60. Приклад з тексту Нацбанку), але круглитися буде не кожен товар, а підсумований чек, тому новація «не матиме жодного впливу на інфляцію як прямо, так і опосередковано».

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Викладення
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати