Експортний потенціал підприємців Хмельниччини зріс удвічі

З початку 2017 року вартість експортованих товарів бізнес-спільнотою Хмельницької області склала понад 4 мільярди гривень, що на 65 відсотків більше, ніж за відповідний період минулого року.

Вагові обсяги оформлених для продажу за кордоном подільських товарів склали 441 тисячу тонн, що на 31 відсоток перевищує торішній показник.

У звітному періоді до топ-десятки торгівельних партнерів Хмельниччини при експорті продукції увійшли Польща, Росія, Білорусь, Великобританія, Чехія, Молдова, Грузія, Казахстан, Німеччина та Румунія. Питома вага поставленої до цих країн вітчизняної продукції складає 72 відсотки від загального обсягу.

З-поміж промислових товарів підприємства-виробники нашого краю найбільше відправляли за кордон меблі дерев‘яні, санітарно-технічні та килимові вироби; плівка з полімерів етилену, трансформатори, лічильники подачі рідини, прокат сталевий та електрична апаратура для комутації або захисту.

Що стосується товарів продовольчої групи, то найбільший попит у зарубіжних партнерів Хмельниччини мають мед, солод, кукурудза, соєві боби, ягода морожена, насіння льону та гірчиці.

З метою забезпечення зовнішньоекономічних операцій працівниками Хмельницької митниці ДФС за січень-липень поточного року оформлено 8653 експортних декларації, що на 1 тисячу одиниць більше проти відповідного періоду 2016 року. При цьому 97 відсотків експортних декларацій оформлено в електронному вигляді.

Про це повідомляє офіційний портал Територіальних органів ДФС у Хмельницькій області.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Викладення
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку