Як навчатимуть молодших школярів у цьому році: школи отримали рекомендації

Міністерство освіти і науки у нових методичних рекомендаціях щодо викладання навчальних предметів у 2017/2018 наголосило, що у першому класі домашні завдання дітям не задаються. У других-четвертих класах обсяг домашніх завдань з усіх предметів має бути таким, щоб витрати часу на їх виконання не перевищували: у 2-му класі – 45 хвилин, у 3-му класі – 1 години 10 хвилин, 4-му класі – 1 години 30 хвилин.

У Міністерстві освіти підкреслюють, що домашні завдання також не мають задаватись учням початкової школи на вихідні, святкові та канікулярні дні.

«Недопустимим є перевантаження учнів завданнями, які містяться у додаткових посібниках, зошитах з друкованою основою: зафарбовування малюнків, складання схем, таблиць, виконання додаткових завдань і вправ, написання домашніх творів тощо», - йдеться у рекомендаціях відомства.

Частину навчального навантаження з фізичної культури у початковій школі, за наявності відповідних умов, навчальні заклади можуть використовувати на вивчення окремих навчальних предметів, що забезпечують рухову активність учнів, зокрема, хореографії, ритміки або плавання.

Оцінювання навчальних досягнень учнів у 1 класі з усіх предметів інваріантної складової має здійснюватись лише вербально. Також, за рішенням педагогічної ради школи словесна характеристика знань, умінь і навичок, може надаватися учням другого класу.

У міністерстві зазначають, що вчителі мають вільний вибір форм організації навчально-виховного процесу, способів навчальної взаємодії, методів, прийомів і засобів реалізації змісту освіти. Також вчителю забезпечується право самостійно переносити теми уроків, відповідно до засвоєння учнями навчального матеріалу, визначати кількість годин на вивчення окремих тем.

Методичні рекомендації МОН також містять поради щодо активного запровадження вчителями інтегрованих уроків.

«Сприйняття світу учнями 6-10 років за своєю суттю є цілісним як цілісне і саме довкілля. Потреба подолати протиріччя між розподілом освітнього процесу на окремі предмети, з одного боку, і цілісністю світу та цілісністю сприйняття дитиною довкілля, з іншого, потребує активного запровадження інтегрованих уроків», - зазначають в Міносвіти.

У межах таких уроків має вивчатись підпорядкований одній темі матеріал із різних навчальних предметів, Головною метою інтегрованих уроків має бути не виклад максимального об’єму інформації, а формування цілісної картини світу і підвищення пізнавального інтересу учнів.

Про це повідомляє сайт Освіта.ua.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
92 перегляди у липні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Викладення
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку