"Допоможіть врятувати дитину". Як реагують кам'янчани на такі оголошення?

Соціальні мережі пістрять оголошеннями про допомогу для дітей, саме тому ми вирішили дізнатися позицію наших читачів щодо того, як вони реагують на прохання про допомогу у соцмережах. Як виявилося, більшість опитаних кам’янчан (36 %) не довіряє подібним оголошенням, що збігається із загальноукраїнськими показниками. Значна частка таких, хто зберігає позицію «моя хата з краю» - більше 26 %. Дехто з наших земляків (21 %) готовий допомагати в разі того, якщо покращиться їх фінансове становище. І лише 5,3 % респондентів перераховували кошти на допомогу хворим дітям. Понад 10 % обмежують своє втручання у проблему «лайками». Звичайно, для об’єктивності варто додати, що випадки шахрайства у цій сфері дійсно досить поширені, але вберегти себе від рук аферистів можна, реагуючи лише на ті оголошення, які підкріплюються офіційними документами.

До речі, МОЗ зазначає, що в Україні дитяча смертність удвічі вища, ніж у Європі, а понад 80 % малюків уже народжуються із захворюваннями. І все ж частка готових перерахувати гроші на допомогу незначна через недовіру, але ж навіть декілька гривень відданих на допомогу, які ніяк не змінять ваше фінансове становище, дають дитині шанс на життя, чи не так?

12 дуже добре
Автор
12
(1 оцінка)
Актуальність
12
(1 оцінка)
Викладення
12
(1 оцінка)
100 переглядів у липні
Я рекомендую
1 людина рекомендує

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Викладення
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань