Яким є стан сільського господарства на Хмельниччині?

Індекс сільськогосподарської продукції порівняно з січнем–червнем 2016 за такий же період цього року становив 103,1%.

Обсяг реалізованої аграрними підприємствами власно виробленої продукції за січень–червень 2017р. порівняно з січнем–червнем 2016 збільшився в 1,7 раза, у продукції рослинництва – в 2,1 раза, продукції тваринництва – на 3,4%.

За розрахунками, на 1 липня 2017р. налічувалося 263,7 тис. голів великої рогатої худоби, в 136,2 тис. корів, свиней – 338,8 тис., овець та кіз – 37,2 тис., птиці всіх видів – 8,7 млн. голів. Кількість птиці в порівнянні до 1 липня 2016р. збільшилась на 21,7%, овець та кіз – на 2,7%, проте поголів’я великої рогатої худоби зменшилося на 0,1%, корів – на 1,6%, свиней – на 0,2%.

Середні ціни продажу аграрної продукції сільськогосподарськими підприємствами за січень–червень 2017р. порівняно з січнем–червнем 2016р. збільшились на 28,1%, у т.ч. продукції рослинництва – на 11,6%, тваринництва – на 31,9%. У червні 2017р. порівняно з травнем п.р. середні ціни реалізації сільськогосподарської продукції знизились на 1,1%, у продукції рослинництва – на 2,2%, а продукції тваринництва збільшились на 4,7%.

На 1 липня 2017 р. у сільськогосподарських підприємствах (крім малих) та підприємствах, що здійснюють зберігання, переробку зернових культур, було в наявності 358,6 тис.т зерна (на 18,9% більше проти 1 липня 2016р).

Про це повідомляє Головне управлiння статистики у Хмельницькій областi.

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Викладення
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати