• Головна
  • АвтоПро і менеджер інтернет-магазину
Реклама
15:28, 24 травня 2017 р.

АвтоПро і менеджер інтернет-магазину

Реклама

Керівник. Керуючий. Начальник. Три посади і один синонім - менеджер. Ця унікальна професія стала популярна на початку двадцять першого століття і сьогодні входить в топ-самих оплачуваних робіт. Існують фахівці, що працюють в різних сферах. Менеджер з продажу, закупівель, по підбору персоналу, з інновацій, сценічний. Різні сфери діяльності, але об'єднує цю професію поставлена ​​задача - забезпечувати виручку. Створити фінансово благополучний стан компанії. У тому числі інтернет-магазину. Менеджер інтернет-магазину запчастин. Він зобов'язаний придбати і продати товар. Знайти клієнтів, посередників, торгові точки, яким необхідно доставити продукцію.

До завдань фахівця входить:

  •  Пошук постачальників, в тому числі і ведення переговорів
  •  Оплата рахунків
  •  Пошук роздрібних і оптових покупців
  •  Робота з запереченнями, занесення клієнта в CRM
  •  Знання асортименту, характеристики автозапчастин
  •  Організація доставки замовлень, робота з рекламаціями

Якщо його немає ..

Всі завдання менеджера переходять на Вас. Загубиться рейтинг інтернет-магазину. Самостійний пошук постачальників і покупців. Не завжди можна знати технічні характеристики тієї чи іншої автозапчастини. Важко відповісти на всі можливі заперечення: це дорого, я подумаю, в тому магазині дешевше, немає часу. А ще подзвонити клієнтові по рекламації - дізнатися причини. Поговорити з покупцем по скрипту продажів, заповнити план активності. Відповісти на питання адміністрації електронного ринку, покупців. Скласти план продажів щомісячний. А може і забути. В даному випадку втрачається дохід - підвищуються витрати.

Якщо він є

Маркетплейс https://internetcars.ru проаналізував роботу інтернет-магазинів на майданчику. Згідно зі статистикою зробив висновки. Підготував ряд порад, які дозволять поліпшити якість роботи менеджера. Підвищать виручку і зменшать витрати.

  • 1. Вік живи - вік учись. Навчання секретам продажів автозапчастин за допомогою тренінгів та спеціальних занять. Підвищить впевненість в якості продукції. Поліпшить сервіс обслуговування. Як результат підвищить виручку не тільки за день, а й за рік.
  • 2. Мета. Важливо ставити перед менеджером план виручки на місяць, місяці, рік. Це в свою чергу допоможе бачити і досягати мети. Відзначати, на якому етапі розвитку інтернет-магазин за допомогою тих чи інших методів.
  • 3. Контрольна закупівля. Виступаючи в ролі таємного покупця, можна проаналізувати рівень компетенції менеджера. Адже багато з них не знають і 50% технічних характеристик асортименту.
  • 4. Доступні запчастини - додатковий товар. Пропонуючи в якості супутнього товару недорогі запчастини, реально заощадити на оплаті за кліки на електронному ринку.
  • 5. Допомога програміста. Справа з онлайн продажами завжди пов'язане з допомогою веб-фахівця. Його послуга допоможе поліпшити інтерфейс, роботу маркету.
  • 6. Правда і тільки правда. Підвищити продажі в інтернет-магазині допоможе прозора інформація про товар, спосіб доставки.

АвтоПро - заробляючи, заробляти.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...