Підсумки гри-квесту "Літературний Кам'янець"

3 лютого учасники гри-квесту «Літературний Кам’янець» підвели підсумки майже двотижневих фотополювань. Гра-квест була розроблена на сайті активного дозвілля «Вічний Кам’янець». Головним єгером, тобто автором завдань, виступив відомий краєзнавець, журналіст Олег Будзей. Ідея квесту полягала у тому, щоб розгадати зашифрований у завданні об’єкт міста, знайти і сфотографуватись на його фоні.

Починаючи з 2012 року це вже 8-ме фотополювання, організоване «Вічним Кам’янцем». У постійних учасників фотополювання навіть сформувалась своя спецтермінологія: учасники – мисливці, фотографія – постріл, правильна відповідь – трофей, ведучий – єгер.

– Спочатку передбачалось 5 завдань, але вийшло так, що їх з однаковою результативністю подолали одразу четверо мисливців, тож було вирішено провести ще два додаткових полювання. Вони і розставили все на свої місця, – розповідає адміністратор сайту Сергій Єрмаков. До речі, саме Сергій цього разу став переможцем фотополювання «Літературний Кам’янець». Всього на декілька балів від нього відстали Янчук Олексій та Комарніцька Галина, які поділили друге місце. Третє місце посів мисливець зі стажем Володимир Кроль.

Нагородження відбулось у піцерії "МакСмак" (Віктор Кулько), де усіх учасників пригостили піцою і чаєм/кавою. Олег Будзей вручив переможцям цікаві книжки та зізнався, що сам не на жарт захопився грою. А тому, сподіваємось, на нові пізнавальні фотополювання вже найближчим часом! Враження учасників фотополювання «Літературний Кам’янець» .

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
26 переглядів у липні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Викладення
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань