3849.com.ua

Кам'янець-Подільська туристична галузь: досягнення за 2016 рік

Упродовж наступних двох тижнів кам’янчани будуть поінформовані про досягнення та проекти в кожній галузі, реалізовані минулого року в нашому місті. Звітує туристична галузь.

Значно збільшилося торік фінансування програми «Популяризація туристичного потенціалу міста Кам’янця-Подільського у 2016-2020 роках». Порівняно із традиційними для минулих років 50 тис. грн, того року видатки на цю статтю становили 200 тис. грн.

Вперше торік було проведено медіа-форум. Зафіксовано новий рекорд України – «Найбільший сувенірний магніт». Розміром 2,0 м Х 1,25 м, він має технологію доповненої реальності – кожен, хто направить на нього телефон, отримає інформацію про фестивальний календар заходів у Кам'янці.

Також розроблено додаток «Кам’янець туристичний», який можна завантажувати всім користувачам телефонів систем iOS та Android абсолютно безкоштовно.

Задля промоції міста в Хмельницькому, Тернополі, Умані, Миколаєві, Чернівцях та Одесі розміщено сіті-лайти із фестивальним календарем. Також Кам’янець традиційно брав участь у виставковій діяльності, до прикладу, в міжнародній туристичній виставці UITT-2016, Львівському міжнародному форумі індустрії, туризму та гостинності.

   3

В результаті такої активної діяльності на внутрішньому та міжнародному туристичному ринках за минулий рік історичний музей-заповідник відвідало майже 250 тис. туристів, що свідчить про збільшення потоку гостей міста. А туристичний збір склав 168063,39 грн.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Викладення
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати