Про історію та журналістику: Вахтанг Кіпіані відвідав Кам'янець-Подільський

Відомий український історик та журналіст, викладач Українського Католицького університету та засновник Музею української преси завітав до Кам'янця-Подільського. Історик відвідав місто з метою пошуку старих газет, журналів та огляду історичних місць.  Вперше Вахтанг Кіпіані був у місті 9 років тому у рамках проекту "Великі українці".

Запросили його і до Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Студенти мали змогу зустрітися з відомим журналістом. Розмови стосувалися історії та журналістики, які для нього є основним видом діяльності.

Під час зустрічі, як редактор сайту "Історична правда",  Вахтанг Кіпіані наголосив на тому, що історія -  це важлива складова у житті кожної людини. Значний обсяг журналістських матеріалів пана Вахтанга стосується історії українського народу. Останні 5 документальних фільмів, які зняті за літній період  розповідають не тільки про історичні події ХХ століття,  а й інформують про моду футбол, кухню того часу.

За 24 роки роботи в журналістській діяльності Вахтанг Кіпіані поділився досвідом з майбутніми працівниками засобів масової інформації. Він вважає, що для справжнього журналіста новини - це не межа поофесійного розвитку. Згадав про фейкову інформацію, її вплив на людей, кожне висловлювання прикріплював яскравими приклади зі своє діяльності.

Для студентів зустріч виявилась надзвичайно корисною, адже для майбутніх журналістів нова інформація від колег-практиків є  базовою сходинкою для професійного розвитку.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Викладення
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку