«Горючі» каруселі на АЗС: гривня донизу – вартість пального догори

Як не прикро констатувати, але вартість пального на наших АЗС поступово, але впевнено, повзе догори. Упродовж літа вона зросла на 1,5-2 грн. Та восени, здається, її апетит тільки зростатиме, адже лише за перші тижні вересня вартість бензину і скрапленого газу встигла збільшитися, в середньому, на 1-1,50 грн. 

Аби не втратити клієнтів, більшість АЗС використовують акції, завдяки яким можна зменшити ціну пального на 0,7 – 1 грн за 1 л, тим самим перетворивши клієнта на постійного. Та такі маркетингові ходи все одно не рятують ситуацію.

Наразі в Кам’янці-Подільському середня вартість пального за 1 л на місцевих АЗС така: А-95 – 21,17 грн., А-92 – 20,42 грн., дизельне пальне – 18,47 грн., скраплений газ – 12,50 грн. 

Як стверджують експерти, це далеко не межа. На думку президента асоціації «Об’єднання операторів ринку нафтопродуктів України» Леоніда Косянчука, чергове падіння гривні знову спричинить зростання цін. 

– Вартість бензину на 80% залежить від національної валюти, – говорить очільник асоціації. – Податки прив'язані до курсу гривні. При цьому сума податків вже перевищила вартість самого бензину. Навіть якби нам хтось дав бензин безкоштовно, на заправках він все одно коштував би 12 грн. за 1 л. Справа у тому, що уряд встановив податки в євро. А вже на кордоні це все перераховується у гривню. Тобто вони себе убезпечили від інфляції, а народу доводиться платити. 

Чимало кам’янчан рятуються тим, що переобладнують свої автівки, встановлюючи на них газове обладнання. Ще донедавна вартість скрапленого газу коштувала 8-9 грн за 1 л. Сьогодні вона перевалила межу за 12 грн., та все ж у порівнянні з бензином, значно нижча.

То, може, переобладнання авто – найкращий вихід?Але не потрібно поспішати  з висновками.
Перед початком літніх канікул народних обранців у Верховній Раді було зареєстровано проект закону №4683 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері автомобільного транспорту з метою приведення їх у відповідність до актів Європейського Союзу».

Згідно з цим документом, перед тим, як переобладнати авто для користування скрапленим газом, автовласники зобов’язані узгодити встановлення газового обладнання з автовиробником. Також їх потрібно буде отримати дозвіл від уповноваженої Кабміном організації з питань переобладнання. Якщо останнє зробити не так вже й важко, то отримання дозволу від автовиробника (скажімо, німецької компанії) – серйозна проблема.

Невідомо також, що чекає і на тих автовласників, хто вже переобладнав свою автівку. Немає гарантій, що законодавець не примусить їх брати відповідні дозволи. 6 вересня Верховна Рада відновила свою роботу, тож розгляд даного законопроекту – лише питання часу.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Викладення
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку